Про це повідомили учасники «Річкового Форуму 2019», де також обговорювали питання майданчиків під будівництво складів, елеваторів, терміналів, проблеми створення та експлуатації річкового флоту і залучення вантажів.
Учасники форуму відзначили на річках України кілька ключових трендів: поява нових перевізників, зростання обсягів перевалки зерна і мінеральних добрив, швидкий розвиток річкової інфраструктури, будівництво річкового флоту.
Проблемним місцем річкових перевезень залишається відсутність закону про Внутрішні водних шляхах, хронічне недофінансування шлюзів, потреба, а днопоглиблення, гострий дефіцит флоту і неконкурентні тарифи УЗ на коротке плече в напрямку річкових портів.
Організатори форуму відзначили спеціальними нагородами компанію «Укррічфлот» за найбільший обсяг перевалки вантажів серед компаній, «НІБУЛОН» — за найбільший обсяг перевалки вантажів серед компаній (з урахуванням морських судів), Грейн-трансшипмент — в номінації «прорив року на ринку річкових перевезень» і компанію «Агровіста» — за значний внесок у розвиток річкових перевезень.
Для довідки: У «Річковому Форумі 2019» взяли участь 60 українських компаній, представники Сhina Harbor, Білоруського річкового пароплавства і Білоруського морського пароплавства.
Партнерами форуму виступила: Українська Зернова Асоціація, Європейська Бізнес Асоціація, Грейн-трансшипмент. Організатори — видавництво «Порти України» та Food& Agri PR.