Такі причини озвучив виконавчий директор, засновник JIT PLUS Вадим Бікулов під час конференції «Логістика та склад», організованої ГК «ПроАгро Груп».
«У сукупності всі ці проблеми знижують ефективність автоперевезень, що й намагаються зрештою покращити за рахунок перевантажень автомобілів», — зазначає Вадим Бікулов.
За його словами, домінуючі модальності вантажоперевезень у сільському господарстві залежать від існуючої інфраструктури.
«В Україні 60% перевезень здійснюється залізничним транспортом, 35% припадає на автоперевезення та 5% — річковим транспортом. В США переважають автоперевезення, які займають 60%, залізничні перевезення — 35% і 15% — річкові перевезення. У Німеччині та Франції 50% від усіх перевезень займають річкові й лише 5-15% здійснюються залізничним транспортом. Домінування залізничних перевезень в Україні та річкових перевезень у ЄС зумовлене наявністю розвинутої інфраструктури у відповідному секторі перевезень в результаті інвестицій, здійснених раніше», — впевнений Вадим Бікулов.
За його словами, специфіка аграрної логістики України полягає в нерівномірному розподіленні кількості лінійних елеваторів у різних регіонах країни, що впливає на модель доставки зерна в порт.
«Ситуацію може виправити діджиталізація, що дозволить управляти ефективністю вантажопотоків на термінал за рахунок об'єднання всіх учасників логістичного процесу в одну систему. Така система передбачає залучення чотирьох учасників: замовник, вантажовідправник, перевізник і отримувач», — розповів Вадим Бікулов.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua