Всі головні новини агроринку на
📲 Телеграм-каналі
Підприємствам, які планують експортувати свою продукцію залізницею через західні кордони України, радять уникати прикордонних переходів «Ізов», «Ужгород» та «Чоп».
Про це під час онлайн-наради повідомив заступник директора Департаменту з комерційної роботи «Укрзалізниці» Валерій Ткачов, пише AgroTimes.
Він пояснив, що через перезавантаженість цих пунктів доведеться чекати 2-3 тижні.
«По цих переходах зараз у середньому ми передаємо 116-120 вагонів щодоби. Але останнім часом цей показник виріс до 290-300 вагонів», — зауважив Валерій Ткачов.
За його словами, серед 12 переходів масово задіяно лише три. Тому виникають певні проблеми з накопиченням вантажів.
Фахівець уточнив, що наразі перехід «Мостицька-2» недовантажений по зернових, олійних та шроту. На переході «Рава-Руська» також можна передавати по декілька составів з агропродукцією щодоби.
А ось перехід «Ягодин» зерновий бізнес вже опанував, й наразі туди рухається близько половини вагонів із зерном із загальної кількості вантажів. Тим не менш, щодоби з «Ягодину» може відправлятися по декілька составів з агропродукцією. Перехід «Ізов експортний» перезавантажений, на що Валерій Ткачов звернув увагу агровиробників, адже через накопичену кількість вагонів вантажі можуть стояти по три тижні.
«Перехід «Вадул-Сірет» почали відкривати для себе зерновики. Тут ми можемо передавати 4-5 составів щодоби», — констатував він.
На перехід «Дякове» рухається половина зернових вагонів із загальної кількості вантажів — він також є недозавантаженим.
Перехід «Ужгород» фахівець радить не задіювати через перезавантаження. Це ж стосується й прикордонного переходу «Чоп».