Про це розповів управляючий директор компанії «Галфрост» Роман Денис, повідомляє «Інфо-Шувар».
За його словами, нехтування цим буде заважати реалізації стратегії розвитку експорту навіть тим компаніям, які вже мають певний досвід роботи в інших країнах, адже кожна країна, кожен регіон — це певний набір ментальних особливостей.
У Європі слід одразу починати з бізнесу і, можливо, у віддаленій перспективі, після завоювання довіри європейських партнерів, вдасться підняти рівень спілкування до дружніх відносин, вважає Роман Денис.
«Якщо ж ви вирішили підкорювати Азію, потрібно діяти за зворотнім сценарієм — спочатку ви повинні збудувати міцні дружні стосунки і, потім, крок за кроком, переходити до ваших бізнес — інтересів. За останні кілька років ми досить ретельно вивчили бізнес-середовище країн Азії, які є одним з найбільш зростаючих ринків свіжих і заморожених ягід» — зазначив він.
За словами експерта, в Азії з кожним покупцем стосунки вибудовуються роками. Втім, стратегічно цей ринок є дуже перспективним.
При цьому, фахівець наголосив на тому, що в Азії потрібно вибудовувати стосунки насамперед із імпортерами, вони є найважливішими учасниками ланцюга поставок продукції до мережі чи на переробні підприємства.
«Майже всі транзакції в Азії відбуваються за участю імпортерів, вони беруть на себе значну частину відповідальності за якість поставки, допомагають вирішити проблеми із розмитненням товару, грошові питання або, навіть, проблеми з невідповідністю якості. Самі мережі дуже рідко спілкуються безпосередньо із виробниками, на пакуванні продукції в Азіатських магазинах ви завжди знайдете не тільки назву господарства — виробника, а й імпортера, завдяки якому ця поставка здійснилась», — каже експерт.