Про це йдеться у повідомленні медіацентру «Магістраль».
Як зазначається, цьому сприяв запуск кількох контейнерних потягів. Так, у вересні почали курсувати контейнерні поїзди Балин—Чорноморськ-Порт, Гнівань—Чорноморськ-Порт, Старокостянтинів ІІ—Чорноморськ-Порт, Основа—Чорноморська (ТІС), Чернігів-Північний—Чорноморська (ТІС).
«Ці маршрути дали змогу оперативно вивезти новий врожай. …Зернові вантажі за обсягами перевезень майже наздогнали металургійну продукцію (феросплави, прокат сталі, руда), що в нашій країні традиційно є лідером у цьому сегменті. Загалом за рік транспортовано металургійної продукції 1,2 млн т», — йдеться у повідомленні.
Окрім того, серед лідерів — соняшникова олія, синтетичні смоли, деревина. Проте частка цих вантажів значно менша.
Начальниця відділу взаємодії з перевізниками та операторами рухомого складу Департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Ірина Кірічук розповіла, що за підсумками минулого року найбільш завантаженими залишаються маршрути: Нікополь—порти Чорного моря, Нижньодніпровськ-Пристань—Чорноморська (ТІС), Рожнятів—Одеса-Порт, Тернопіль—Чорноморська (ТІС), Київ-Ліски—Чорноморська (ТІС).
«Успішно курсують за встановленим розкладом регулярні потяги у внутрішньому сполученні. Їхні маршрути поєднують порти Чорного моря з термінальними комплексами, розташованими в пунктах концентрації вантажопотоку», — повідомила вона.