Таку думку висловила представник логістичної компанії Kuehne+Nagel Олена Василівська в рамках конгресу Ukrainian Food 2016, повідомляє прес-служба Ради з питань експорту продовольства UFEB.
«В нашій практиці майже всі автомобілі, вагони і контейнери повертаються порожніми з Середньої Азії до України», — сказала вона.
У свою чергу керівник відділу залізничних перевезень «Заммлер Україна» Антон Горбатюк зазначив, що, на його думку, альтернативу Новому шовковому шляху для поставок продукції до Середньої Азії знайти важко.
«Ми розглядали декілька варіантів, у тому числі доставку через Іран, через Перську затоку. Ці напрямки не витримують конкуренції. У будь-якому випадку при грамотно вибудуваній логістиці Новий шовковий шлях дійсно є оптимальним по вартості», — говорить Антон Горбатюк.
Він наголосив на необхідності створення умов для забезпечення безперебійних контейнерних поставок за цим транспортним коридором і заявив про готовність своєї компанії популяризувати цей напрям у країнах Середньої Азії, щоб подолати проблему повернення порожніх контейнерів із цих країн.
Представник публічної акціонерної компанії «Укрзалізниця» Лілія Петренко зазначила, що менеджмент підприємства працює над формуванням комплексної ставки тарифу на перевезення Новим шовковим шляхом, а також планує заключати договори з операторами країн-учасниць цього проекту, щоб купувати у них ставку та пропонувати своїм клієнтам.
«Ми зможемо запропонувати комплексну ставку у лютому, навіть, можливо, раніше. Я зараз веду мову про вагонну відправку. Ми вже звернулися до азербайджанської та грузинської сторін з проханням про 50% знижку на вагонну відправку. Але ми на цьому не зупиняємося і працюємо над комплексною ставкою», — сказала Лілія Петренко.