За його словами, Україна також зазнає труднощів з логістикою, яких немає в інших країнах, що лідирують за обсягами виробництва кукурудзи, тому конкурувати складніше.
«З 11 тис. вагонів функціонує близько половини. Вони не задовольняють попиту на перевезення, тому виникають накладки. Люди, які поставили судно і хочуть отримати кукурудзу вчасно, повинні доплачувати, щоб простимулювати швидкість поставок», — додав учасник ринку.
На думку Олександра Солов'я, на сьогоднішній день ринки глобалізуються стрімкими темпами, тому українські виробники безпосередньо конкурують з Америкою, Бразилією, Аргентиною. У такій ситуації важливо управляти не тільки технічними, але і ціновими факторами.
«До логістичних проблем додаються проблеми зі страхуванням цінових ризиків. Кон'юнктуру ринку в цій частині потрібно розвивати. Не повинно стояти осторонь і законодавство », — говорить він.
При цьому співвласник компанії «Спайк Трейд Україна» відмічає значний потенціал України і те, що інвестори готові вкладати кошти в український ринок.
Валентина Ковальчук, AgroPortal.ua