Таку думку висловив генеральний директор «Астарти» Віктор Іванчик в інтерв«ю корпоративній газеті агропромхолдингу.
«Я не бачу нічого особливого в ринковій ситуації зараз, чого б не відбувалося в минулі 25 років у цьому бізнесі. Ми пов«язані з цукром з 1994 року. То був рік так званого «низького ринку», зі зменшеним попитом. Вже в наступному році попит почав різко зростати. Загалом ми пройшли через п«ять-шість таких коливань. Ціни падають на рік-два, потім зростають майже такий самий період, стабілізуються, і все починається знову», — сказав він.
Іванчик зазначив, що зараз на світовому ринку цукру має місце перевиробництво, але виробник розуміє тренд і маєможливість прогнозувати його завершення та зростання цін до певного пікового значення.
«Найцікавіше, що «період несприятливих цін» є сприятливим для бізнесу з точки зору мобілізації, активації внутрішнього потенціалу, який однозначно є по всьому ланцюгу створення продукту — від вирощування цукрового буряку, переробки, логістики до оптимального наповнення внутрішнього ринку та виходу на зовнішні», — підкреслив він.
На думку Іванчика, цукровий бізнес у своїй основі спирається на компанії, які прагнуть вести цей бізнес довго та успішно попри неминучу волатильність.
«Подібні коливання відбуваються на всіх сировинних ринках. Циклічність — це одна з економічних аксіом. І життя взагалі. Розуміючи цикли, ми знаємо, коли необхідно мобілізуватись для того, щоб максимально скористатись сприятливим періодом», — пояснив він.
Як зазначає гендиректор «Астарти», зараз важливо збільшувати ефективність своєї роботи, зменшувати використання енергоносіїв та собівартість продукту.