Про це йдеться в повідомленні компанії.
Головними споживачами подільського цукру є такі бренди як Coca Cola, «Біола», Roshen та «Артемівський завод шампанських вин». Крім того, на внутрішньому ринку продукцію старокостянтинівських та шепетівських цукровиків купують компанії з Хмельниччини, Київщини та Вінниччини.
«Вже третій рік поспіль синусоїда цін на цукор перебуває у фазі спаду, адже на світовому ринку спостерігається профіцит. Проте у 2019 році намітився висхідний тренд. Після завершення цьогорічної посівної кампанії ми зможемо точніше спрогнозувати вартість реалізації цукру в нинішньому році, а відтак і об'єми продажів, що дозволять забезпечити компанію необхідними обіговими коштами на модернізацію заводів та інші нагальні потреби», — розповідає заступник генерального директора A'SPIK group з економічних питань Дмитро Панчук.
Для довідки: A'SPIK group займається виробництвом цукру, вирощуванням цукрового буряка, зернової групи, сої, кукурудзи. ТОВ «Старокостянтинівцукор» і ПрАТ «Шепетівський Цукровий Комбінат», що входять до групи, спеціалізуються на переробці цукрового буряка, виробництві цукру, меляси, гранульованого жому. Підприємства виробляють 5% загального державного об'єму цукру, що дало можливість ввійти в ТОП-5 найбільших виробників цукру.
За прогнозами НАЦУ «Укрцукор» протягом виробничого сезону 2019 року на теренах України працюватиме 34-35 цукрових заводів, проти 42 торік. Посівні площі під цукровим буряком скоротяться на 25%, виробництво «білого золота» зменшиться на 23-29%, а це призведе до підвищення цін.