Про це повідомив директор терміналу Олександр Одольський, інформує ДПЗКУ.
«Завдяки цьому вдалось значно скоротити витрати на рейдове довантаження, для якого використовуються плавкрани та малотоннажні судна, та відповідно, наростити інтенсивність обробки кожного судна», — пояснив він.
Олександр Одольський зазначив, що ДПЗКУ має можливість навантаження крупнотоннажних партій зернових для відправки на дальні відстані.
«N. B.!» Чи можна продати ДПЗКУ китайцям за борги?
«Завдяки активності та ефективній співпраці команди ДПЗКУ та ОЗТ сьогодні ми отримуємо кращі результати у завантаженні великотоннажних суден, що дозволяє нам не тільки бути лідером в експорті зернових, а й оптимізувати витрати», — підкреслив директор філії.
Для довідки: ДПЗКУ створена урядом України в серпні 2010 р. До її складу входить розгалужена мережа філій — лінійні та портові елеватори загальною потужністю зберігання 3,75 млн т, а також млини, комбікормовий і круп'яний заводи. Потужності портових елеваторів ДПЗКУ в Одесі та Миколаєві з перевалки зернових на експорт оцінюються самою компанією в 2,38 млн т на рік.
Нагадаємо, в поточному році Одеський зерновий термінал встановив рекорд — вперше за всю історію свого існування перевалив 1,5 млн т зернових, збільшивши свою оборотність більше ніж в 1,5 рази.