НІБУЛОН не планує купувати вагони і отримувати під це дотації

16 липня 2018, 11:35 3366

«НІБУЛОН» не планував і не планує в майбутньому купувати вагони, оскільки вважає, що проблема не в кількості вагонів, а в їхньому ефективному використанні.

Про це йдеться у заяві компанії.

У «НІБУЛОНі» нагадали, що минулого тижня у Верховній Раді України було ухвалено законопроект, який передбачає компенсацію агровиробникам у розмірі 30% витрат на придбання залізничних вагонів, однак зазначили, що не планують користатися цією дотацією.

«НІБУЛОН» не планував і не планує в майбутньому купувати вагони, оскільки вважає, що проблема не в кількості вагонів, а в їхньому ефективному використанні. Тим більше — «НІБУЛОН» не лобіював цю законотворчу ініціативу.  Ми просимо викреслити нашу компанію з переліку підприємств, зацікавлених у такій компенсації й не маніпулювати нашим ім'ям. Це наша чітка позиція, якої ми завжди дотримувалися і не плануємо відступати від неї у майбутньому», — заявляють в «НІБУЛОНі».

Крім того, в компанії заявляють, що на боці на боці товаровиробників, які можуть зазнати втрат через кулуарне прийняття певних рішень. «НІБУЛОН» проти виділення коштів певним торгівельним компаніям і фінансовим структурам у вигляді дотації з боку держави під час будівництва вагонів.

«По-перше, коли дотації отримують певні комерційні структури, які є перевізниками зерна, то для ринку це не означає здешевлення логістики перевезень, адже таке ціноутворення обумовлене існуючими ринковими відносинами, які ніхто не відміняє. Таким чином, компанії, які будуть отримувати дотації на будівництво вагонів, у першу чергу, отримуватимуть додаткові прибутки за рахунок держави. По-друге, за такого підходу можливе виникнення монопольного становища певних компаній, які будуть усе більше і більше контролювати ринок залізничних перевезень. Натомість суб»єкти господарювання, які цього часу були без вагонів, так без вагонів і залишаться», — пояснили у компанії.

В «НІБУЛОНі» пропонують більш ефективно використовувати кошти, виділені на такі дотації. Наприклад, віддати машинобудівникам на розширення асортименту продукції і здешевлення вагонів або «Укрзалізниці» підвищення ефективності використанням рухомого складу.

«Віддайте дотації сільгосптоваровиробникам,  в тому числі фермерам! Тим, хто займається тваринництвом, виробництвом м'ясо-молочної продукції. Щоб ми, українці, споживали якісну продукцію, а не придбані за кордоном і перероблені на ковбасу шкури тварин.  Віддайте ці колосальні кошти на ремонт автошляхів, побудуйте школи, відремонтуйте лікарні, збудуйте очисні споруди по Дніпру, щоб ми не споживали воду після каналізаційних систем міст, або ж врешті-решт виконайте днопоглиблення Дніпра, на яке необхідно менше 50 млн грн», — запропонували у компанії, зазначивши, що такі дії будуть корисними для всього ринку.


Для довідки: раніше виконавчий директор Національного комітету з промислового розвитку Анатолій Гіршфельд припустив, що рішення Верховної Ради «орієнтоване на гігантів, таких, як «Кернел» або «НІБУЛОН».

Основні активи компанії «НІБУЛОН» розташовані в Україні. Компанія обробляє 82 тис. га землі, володіє і управляє другою за величиною мережею внутрішніх елеваторів і річкових терміналів і сучасним морським терміналом, розташованим в м.Миколаєві, в Чорноморському регіоні. «НІБУЛОН» експортує переважно кукурудзу, пшеницю і ячмінь в більш ніш 20 країн світу.