«Для продажів на внутрішньому ринку, й для високомаржинального експорту нам знадобиться сучасний логістичний центр із новітніми сортувальними лініями, водяним охолодженням для черешні тощо. Це вимагатиме залучення додаткових інвестицій, і нам складно знайти для цього партнерів», — розказав в інтерв«ю журналу «Садівництво по-українськи» керівник групи компаній «Мелітопольська черешня» Антон Лукоянов, пише AgroTimes.
За його словами, кредит в Україні — це «короткі» й дорогі гроші, а компанії вони потрібні надовго й під невисокий відсоток.
«Такі гроші можуть дати іноземні банки у співпраці зі страховими компаніями, та вони із Україною майже не працюють. Ми вже знайшли інвесторів, але їх вимога — європейський аудит й міжнародний формат фінансової звітності для компанії. І ми на це ідемо, бо подібні вимоги виникають навіть при підписанні контрактів із великими трейдерами. Коли ми спілкувалися із ними про це в Дубаї, нам чітко сказали: «Працюємо, але лише якщо ви зрозуміла і прозора компанія», — констатував Антон Лукоянов.
Ще один напрямок роботи групи компаній — асоціація з іншими садівниками.
«Там, куди ми хочемо експортувати черешню, трейдерів не цікавлять компанії-одинаки. Тому ми повинні інтегруватися з підприємствами на місці. І це допоможе зробити наш логістичний центр — там ми зможемо підготувати до експорту як свою продукцію, так і від колег — посортуємо, охолодимо й запакуємо. І нам не ідеться про заробіток на різниці внутрішньої та експортної ціни — ми братимемо комісію за підготовку плодів, а контракти ці садівничі господарства зможуть укладати й самі. Плануємо у логістичному центрі побудувати митний термінал, будемо надавати цілий пакет послуг. Власне митне оформлення у нас вже є, ми вміємо із цим працювати», — резюмує Антон Лукоянов.