Про це повідомив директор департаменту розвитку філій корпорації Юрій Крутенчук, інформує прес-служба ДПЗКУ.
«Ми розуміємо, що модернізація та розбудова наших виробничих потужностей — це рух вперед для усієї корпорації та можливість нарощувати обсяги заготівлі, переробки та експорту. Це один з основних пріоритетів нашої діяльності», — зазначив він.
Директор департаменту розповів, що протягом року часткову модернізацію потужностей було проведено на цілій низці філій ДПЗКУ.
«Завдяки встановленню ваг з довжиною платформи 22 м та вантажопід'ємністю до 90 т, чотири філії корпорації «Харківський КХП №2», «Кобеляцький КХП», «Брилівський елеватор» та «Богдановецький КХП» отримали можливість обробляти великовантажні автомобілі. До кінця поточного року ми плануємо встановити таке обладнання ще на чотирьох підприємствах — Одеському зерновому терміналі, Одеському КХП, Сахновщинському елеваторі та Бровківському хлібоприймальному підприємстві», — наголосив Юрій Крутенчук.
Крім того, за його словами, збудовано 80-тонні вузли приймання автотранспорту на Білоколодязькому та Буринському елеваторах, що дозволило прискорити відвантаження та убезпечило працівників при обробці великовантажних автомобілів.
Також розпочато будівництво на Лубенському та Кобеляцькому КХП, модернізовано зерносушарки на Ічнянському КХП, Білоколодязькому елеваторі та Харківському КХП №2.
«Проведені роботи з модернізації потужностей наших філій дозволять значно зменшити витрати палива та забезпечити якість зерна при сушінні. Також ми працюємо над зменшення витрат на оплату електроенергії. Зокрема вже встановлені установки компенсації реактивної потужності на Харківському КХП №2, Сумському КХП, ведуться роботи на Лубенському НОЗ, Новополтавському елеваторі та Хлібній базі № 86», — додав директор департаменту.
Для довідки: ДПЗКУ створена урядом України в серпні 2010 р. До її складу входить розгалужена мережа філій — лінійні та портові елеватори, млини, комбікормові й круп'яний заводи. Сумарно 53 підрозділи-філії ДПЗКУ можуть зберігати 3,75 млн т зернових, у тому числі сумарні потужності з перевалки на експорт Одеського та Миколаївського портів складають близько 2,5 млн т зернових вантажів на рік.