Cоціальні проєкти від Kernel: нові стандарти та їх реалізація

11 лютого 2022, 09:40 793

Що більший бізнес, то вищі ставки та рівень корпоративної соціальної відповідальності. За підсумками 2021 року місцеві бюджети територіальних громад отримали від компанії Kernel 888 млн грн.

Про це йдеться в повідомленні компанії.

Однак це лише частина підтримки. Крім вчасної та відповідальної сплати податків, за останні кілька років компанія пройшла шлях від фінансування точкових проєктів до передачі фінансових інструментів, здатних розвивати громаду в довгостроковій перспективі.

«Фінансуючи та підтримуючи соціальні проєкти, ми зацікавлені в довгостроковому соціально-економічному ефекті, що сприятиме покращенню життя мешканців громад, регіонів, а з ними і країни в цілому. Минулого року ми інвестували 55 млн грн у 841 соцпроєкт. Для 156 громад, на території яких працюють підприємства Kernel, були надані освітні та медичні послуги, втілені екопроєкти та стартапи із соціального підприємництва. Новим стандартом у цьому напрямі став диференційований підхід: залежно від потреб ми надавали фінансову підтримку, логістичні ресурси, застосовували досвід реалізації онлайн-навчання тощо», — зазначає директор Агробізнесу Kernel Ігор Чикін.

Про те, що підтримка соціальних проєктів — невід’ємна складова діяльності Kernel, свідчать і дії, і цифри.

Соціальні стартапи. Цього року в Західному кластері компанії запрацювали одразу два невеликих підприємства з вирощування грибів. Одне з них — «Завзяті господарі» у селі Вільхівці Закарпатської області. Менше ніж за рік у ньому зібрали 3,5 т грибів. На підприємстві залучено 11 працівників, у планах цього року — розширення штату до 20 працівників.

Екопроєкти. У пріоритеті інтересів Kernel — збереження природних ресурсів. Відновлення водойм, озеленення територій, реставрація парку, оснащення вулиць ліхтарями на сонячних батареях — далеко не повний перелік заходів, реалізованих у регіонах присутності компанії.

Здоров’я нації. Програма «Здоров’я громад» уже кілька років працює у 105 селах на Хмельниччині. Лікарі-терапевти чотири рази на тиждень виїжджають у регіони, проводять огляди, консультують людей, призначають терапію. Цей кейс дав результати: мобільна медицина добре зарекомендувала себе у віддалених районах. Крім того, на боротьбу з COVID-19 було спрямовано 150 млн грн — на підтримку медичної системи і громадян країни. У межах проєкту #СтопКоронавірусРазом було передано 384 одиниці медобладнання, 808 тис. засобів індивідуального захисту, 147 тис. одиниць медикаментів, понад 20 тис. дезінфекційних засобів.

Досвід Kernel свідчить, що великому бізнесу вже недостатньо просто фінансувати соціальні проєкти у регіонах присутності. Потрібно пропонувати нові форми взаємодії, які даватимуть відчутний ефект. Попередні проєкти тішать результатами, на черзі — реалізація нових ініціатив.