Про це йшла мова під час прес-конференції у місті Людвігсхафен, повідомляє прес-служба компанії.
«Ми знаходимося у виграшній позиції, пропонуючи нашим клієнтам рішення, що здатні задовольнити їхні конкретні потреби, — зазначив президент підрозділу засобів захисту рослин компанії BASF Маркус Хельдт. — Наш продуктовий портфель, нові продукти, які вже знаходяться в розробці, здатність швидко рухатися і розуміти потреби аграріїв є важливими конкурентними перевагами компанії».
Для того, щоб задовольняти вимоги аграріїв і зростати на цьому ринку, BASF продовжуватиме вкладати значні інвестиції в R&D, удосконалювати процес пошуку інновацій і долучатиметься до партнерських проектів заради прискорення розробки нових технологічних рішень. «Ми нарощуватимемо нашу глобальну присутність, підтримуючи прибутковість бізнесу та орієнтуючись на довгостроковий успіх. Ми вважаємо, що розуміння клієнтів разом з гнучкою та швидкою реакцією на потреби агровиробників, а не просто масштаби діяльності, є ключовими факторами для подальшого зростання бізнесу», — резюмував Маркус Хельдт.
У найближчій перспективі у напрямі інновацій Підрозділ ЗЗР BASF запропонує нові продукти в усіх сегментах. За оцінкою компанії, обсяг продажів засобів захисту рослин, виведених на ринок у період з 2015 по 2025 рр., сягне €3 млрд. Одним із прикладів подібних рішень є найновіший фунгіцид Revysol® — давно очікувана ринком інновація, яка відіграватиме важливу роль у боротьбі з хворобами і управлінні резистентністю починаючи з сезону 2018/19. Діюча речовина, яка на даний момент знаходиться на реєстрації у ЄС, під час тестування показала високу біологічну ефективність проти широкого кола патогенів і має надійний нормативно-правовий профіль.
«Підрозділ рішень для сільського господарства BASF був дуже успішним в останні роки і забезпечив значну частку доходів компанії, — зазначив член Ради виконавчих директорів BASF SE д-р Гаральд Швагер. — Впродовж останнього десятиліття продажі підрозділу збільшилися з €3,3 до €5,8 млрд, або на 75%. Така надзвичайна продуктивність свідчить про те, що ми виконуємо свої обіцянки».
Зростання продажів відбувалося рівномірно по всіх географічних регіонах і видах продукції. Середня рентабельність підрозділу по EBITDA, що склала 25% за цей період, стала найвищим показником в агрохімічній промисловості. «Це підтверджує важливість Підрозділу ЗЗР та його значний внесок в діяльність концерну BASF», — додав Швагер.
В BASF також відмітили, що прагнуть постійно доповнювати традиційні пропозиції у сфері захисту рослин технологічними новинками. Наприклад, онлайн-платформа MaglisTM, запущена на початку 2016 р., є найбільш значним досягненням концерну у сфері цифрового землеробства. Функціонал цієї платформи відкриває можливості для пошуку нових фундаментальних ідей і надає точну інформацію, необхідну для управління процесом виробництва сільськогосподарської продукції. MaglisTM допомагає аграріям збирати, інтерпретувати та відстежувати низку даних стосовно сільськогосподарських культур для прийняття оптимальних рішень з вирощування врожаїв та реалізації продукції.
Поєднання хімічної та біологічної експертизи для розробки ефективних рішень є ще одним важливим фокусом стратегії зростання концерна. Наприклад, BASF — одна з небагатьох компаній на ринку, яка, здатна створити препарат для обробки насіння, що складається як з біологічних, так і хімічних компонентів. Інвестиції в біологічні рішення, до складу яких входять живі організми або рослинні екстракти, надають низку переваг для аграріїв, зокрема, нові схеми роботи на полі та шляхи для вдосконалення процесу управління резистентністю. Нещодавнє відкриття нового R&D центру біопрепаратів і насіннєвих рішень у штаб-квартирі Підрозділу в м. Лімбургерхофі сприятиме подальшому прискоренню розробки нових продуктів у цих сегментах.
Згідно з прогнозами компанії BASF, до кінця 2016 р. ситуація на аграрному ринку залишатиметься нестабільною і створюватиме виклики для бізнес-середовища. Беручи до уваги поточні показники, у 2016 р. підрозділ ЗЗР має на меті зберегти рентабельність на рівні 2015 р.
«Наші менеджери з продажів будуть ближчими до клієнтів. Ми додамо зусиль у цьому напрямі, спираючись на потужну підтримку у вигляді запуску нових продуктів і відкриття нових формуляцій», — сказав Швагер.
Для довідки: Концерн BASF створює хімію вже протягом 150 років. Близько 112 000 співробітників BASF роблять свій внесок в успіх клієнтів концерну практично в кожному секторі та практично в кожній країні світу. Продуктовий портфель складається з 5 сегментів: хімікати, спеціальні продукти, функціональні матеріали та рішення, рішення для сільського господарства, а також нафта і газ. У 2015 році обсяг продажів концерну склав 70 млрд євро. Акції BASF торгуються на фондових біржах Франкфурта (BAS), Лондона (BFA) і Цюриха (AN).