Барщовський: Для виходу на ринки багатих країн треба пройти «пекло»

20 червня 2019, 16:26 3180

Українські компанії повинні докладати багато зусиль для виходу на ринки розвинених країн, адже слід довести якість продукції і можливість забезпечити поставки.

Про це повідомив засновник Групи компаній T.B. Fruit Тарас Барщовський в інтерв'ю проекту Young Business Club.

«Ми займаємось одним із найважчих бізнесів. Зерно продавати в Африку простіше, ніж сік. Тому що зерно — це перша необхідність, а сік нікому не потрібен. Сік купують багаті країни і тільки багаті. Ми практично не продаємо сік в Африку, а якщо продаємо, то дуже мало», — сказав він.

За словами Барщовського, основними ринками збуту є США, Західна Європа (Німеччина, Голландія, Італія, Франція), Японія — тобто всі багаті країни.

«Продати багатому щось — це треба пройти «пекло», всі фільтри «пекла». Ти маєш пройти і довести, що ти можеш, ти здатний і твоя продукція важлива», — сказав він.

Також він зазначив, що компанії з України слід прикласти більше зусиль, ніж, наприклад, зі Швейцарії.

«Прапор має велике значення. Якщо приходить компанія зі швейцарським прапором, то вона вже має 50% успіху. А українській треба ще довести», — додав Барщовський.

Для виходу на світові ринки він рекомендує обов'язково відвідувати міжнародні виставки, де вивчати і навіть копіювати.

Крім того, під час виходу на нові ринки слід шукати посередника, адже в багатьох країнах віддають перевагу своїм постачальникам.

«Завжди першим клієнтом (на новому ринку — Ред.) має бути посередник. Посередник має свою місію — він повинен привести тебе до кінцевого клієнта. Він заробляє свої гроші і йому слід дати заробити свою маржу», — додав Барщовський.