Про це розповів керуючий партнер і співзасновник інвестфонду Diligent Capital Partners, голова наглядової ради Allseeds, Даниїл Пасько в інтерв'ю Investory News.
«Ми активно розширюємо потужності з перевалки. Частина наших інвестицій вже використана для збільшення ємності для зберігання та перевалки олії і шроту, а також у проектах є поглиблення переробки шляхом рафінації, дезодорації та бутилювання», — розказав він.
Також, за словами Пасько, компанія розглядає проекти з будівництва внутрішніх елеваторів, які допоможуть покращити доступ заводу до сировинної бази, а також надаватимуть послуги зацікавления стороннім особам.
«Ми поки поставили на паузу проект з лецитином. Інші проекти — в активній стадії. Наступний етап — це розширення потужностей з переробки сої, ріпаку та соняшнику. Гадаю, за два з половиною роки завершимо цей проект. Хоча будемо й далі нарощувати потужності з перевалки.Взагалі, хочеться з порту «Південний» зробити олійний хаб», — додав він.
Даниїл Пасько підкреслив, що в Allseeds є надлишкова інфраструктура, яка може використовуватись для наступних проектів. Це земля в порту, залізнична колія за станцією, газ, вода, підключення до причалів, система безпеки.
«Вже існуюча інфраструктура лише частково використовується для переробки олійних і для перевалки на глибоководні судна продуктів переробки олій і шроту як для наших, так і для інших операторів», — пояснив він.
«На додачу до матеріальної інфраструктури Allseeds має широку мережу зв'язків зі світовими трейдерами сільськогосподарськими товарами та установами, що фінансують торгівлю товарами. Також в Allseeds є можливість торгувати товарами зі свого офісу в Женеві. Тому кожен наступний проект, в який ми інвестуватимемо, буде надприбутковим, адже базові інвестиції вже зроблені», — прогнозує голова наглядової ради.
Для довідки: Allseeds — один з найбільших виробників і експортерів рослинних олій і шротів в Україні. Компанія надає послуги з перевалки рослинних олій та шротів олійних культур на своїх терміналах в порту «Південний», де можуть обслуговуватися танкери з дедвейтом понад 100 тис. т з осадкою до 14,6 м, що є унікальним місцем для перевалки у віддалені місця, такі як Китай, Індія, Близький Схід.