У Франції зростають витрати на продукти харчування

25 березня 2021, 19:00 2721

У перший місяць 2021 року витрати на їжу у Франції зросли на 8,8%. Зокрема, через комендантську годину онлайн-покупки збільшились до 9%.

Про це повідомляє IMEXBURO.

Згідно з даними Nielsen за перший період 2021 року (з 4 січня по 31 січня), товарообіг FMCG у великого та середнього харчового ритейлу прискорив своє зростання на +6,9%, і це завдяки харчовому сектору (+8,3%).

Заморожені продукти продовжують демонструвати найбільший ріст — +14,3% у вартості (морозиво +30,4% та заморожена птиця +22,4%).
Свіжі продукти посідають друге місце з +9,1% вартості (завдяки споживанню свіжої риби/ракоподібних +35,7%). 
Бакалія та напої також прискорили своє зростання у вартості: +8,2% та +6,4% відповідно.

Повідомляється, що наразі лідером з продажів є Leclerc. Самі лише драйви Leclerc представляють 3,7% частки ринку. За допомогою такого формату компанія залучила більше 500 тис. нових клієнтів. Кількість замовлень зросла на 33%. Загалом Leclerc зафіксував стрибок на +0,7 пункти, наблизившись до 22,3% за цей період.

Група Mousquetaires отримала +0,6 пункти, підкоривши 15,7% частки ринку завдяки своєму інтернет-каналу, а також завдяки ефективності бренду Intermarché.

Lidl наразі втрачає позиції, усього +0,1 пункти та 6,7%. І це враховуючи 400 тис. нових клієнтів. Пояснення: відсутність формату драйв та комендантська година, безумовно, уповільнили динаміку дистриб'ютора.