Виробник: Вимоги ритейлу позначаються на ціні продукції

31 жовтня 2021, 11:15 2309

Ритейл — це одна зі значних затратних частин для виробників нішевих олій.

Про це AgroPortal.ua розповів директор ТОВ «Агросельпром» Аркадій Голод.

«Такі олії — це натуральний продукт здорового харчування, і вони не можуть будь дешевими. По-перше, сама технологія виробництва нерафінованих олій дорожча. По-друге, зростають ціни на сировину, ПММ, зарплати працівникам», — розповідає Аркадій Голод.

За його словами, також дорожчає сировина, іноді зростаючи на 10-15% за день. Як олія з соняшнику подорожчала на 95% переважно через сировину, так дорожчає і льон, коноплі, насіння гарбуза.

N.B. Бізнес на ніші: на низькій маржі, але з великими перспективами

Аркадій Голод додає, що значні затрати виробники мають від співпраці з торговельними мережами.

«Ми працюємо з усіма національними та локальними мережами. Вартість співпраці дорожчає з року в рік — на 20%, на 50%. Адже платимо за промоакції, ретро-бонуси тощо. Натомість вони просять знижувати ціну. До того ж, за виключенням Metro та Auchan, істотно затримують платежі», — зазначає Аркадій Голод.

За його словами, усі ці фактори позначилися на ціні продукції.

Виробникам доводиться працювати на низькій маржі, а за деякими видами олій навіть виходити «в нуль».


Валентина Оврас, AgroPortal.ua