Споживчий попит змістився на здорове харчування та інтернет

24 червня 2021, 08:13 3113

Молоде покоління в Україні почало приділяти більше уваги здоровому харчуванню, ніж, 5 років тому. Це відображається на споживчому попиті.

Таким спостереженням у коментарі для AgroPortal.ua поділився директор та засновник компанії «Мак-Вар Екопродукт» Олексій Вартаньян.

«Протягом декількох останніх років споживання продуктів здорового харчування в Україні постійно збільшувалась. Люди почали сприймати це як інвестицію у здоров’я», — говорить виробник.

Проте він звертає увагу, що у минулому році попит загалом суттєво впав, і не лише по категорії продуктів здорового харчування.

«Це наслідки карантинних заходів, спаду економіки і зменшення доходів населення», — пояснює засновник «Мак-Вар Екопродукт».

За його словами, єдиний канал, що показав приріст, – продажі через інтернет. Стимулюючим фактором у цьому випадку став не лише карантин, але й зміщення пріоритетів населення в бік здійснення покупок, «не встаючи з дивану».

«За останній рік покупок з мобільних телефонів стало значно більше ніж з комп’ютерів, це теж потрібно враховувати», — додав Олексій Вартаньян.


Для довідки: «Мак-Вар Екопродукт» — єдина в Україні компанія, що виготовляє макарони, які офіційно визнані дієтичними. На це «Мак-Вар Екопродукт» має висновок Наукового центру превентивної токсикології,  харчової та хімічної безпеки імені академіка Л.І. Медведя та запатентовану технологію.

Компанія почала свою діяльність як цех по виробництву макаронних виробів у 1999 році під назвою «Мак-Вар Продукт». А вже у 2003-04 роках виготовили перші макарони з висівками. Пізніше було затверджено ТУ по виготовленню цілої лінійки макаронів «Здоров’я» з суцільно змеленого зерна (як пшеничного, так і житнього); з різними рослинними добавками — насіння гарбуза, льону, амаранту, кісточок винограду, зародку зерна та інші; макаронів для діабетиків з порошком топінамбуру.


Ірина Кравченко, AgroPortal.ua