VIS-A-VIS # 4. Ферма Озеряна і SMM, або Як продати ягоди через Facebook

27 серпня 2018, 07:04 3813

Дуже позитивний і щирий четвертий випуск VIS-A-VIS з співвласником ягідної ферми «Озеряна» Ярославом Мовчуном.

Ярослав особисто в руки розвозить свою продукцію покупцям: «Я знаю, де живуть мої клієнти і скільки вони заробляють».

- Чи планує він масштабувати свій бізнес?

- Як утримати якість, клієнтів, а головне — знайти нових, не йдучи в опт?

- Як досвід в ралі допомагає продавати ягоду?

А головне, Ярослав розкриє секрет успіху сучасного підприємця!

Інтерв'юер: Володимир Коломоєць, генеральний директор Pedersen & Partners Ukraine

Респондент: Ярослав Мовчун, власник ягідної ферми «Озеряна»

Партнер проекту: компанія «КУН-Україна»

Ставте лайк і обов'язково пишіть в коментарях, про кого ви хочете побачити наступні випуски VIS-A-VIS.

Підписуйтесь на наш канал: https://goo.gl/4JdMYw

Натискайте дзвіночок, щоб отримувати повідомлення про нові випуски.

Facebook: https://www.facebook.com/AgroPortalUa/

Instagram: https://www.instagram.com/agroportal.ua/