Український проєкт «Мед мінних полів» увійшов до шортлисту на фестивалі Каннських левів і отримав бронзову нагороду в категорії Outdoor: Promotional Items & Printed Media.
Лімітований продукт «Мед мінних полів» створила компанія Saatchi & Saatchi Ukraine разом із агрокомпанією Kernel, МЗС України, Спілкою пасічників України та Dronarium Ukraine. Мета кампанії — привернути увагу до питання замінованості України.
У межах кампанії дрони засівали поля медоносними рослинами, з яких бджоли збирали мед. Вулики розміщували поблизу поля, де немає мін. Для проєкту розробили спеціальні вулики у формі попереджувальних знаків про мінну небезпеку.
«Мед мінних полів» розсилатимуть дипломатам і впливовим особам, щоб залучити міжнародних партнерів до розмінування України.
Джерело: Saatchi & Saatchi Ukraine