Стратегія бренду DEFENDA — менше витрат і більше прибутків для фермера — не змінювалась із самого початку
Чи може якісний захист рослин бути доступним для кожного аграрія? Український бренд DEFENDA доводить це вже понад 6 років.
Портфель бренду включає понад 80 високоякісних препаратів, які допомагають аграріям досягати стабільних урожаїв навіть за складних умов.
«Ми не лише пропонуємо широкий асортимент рішень, а й надаємо професійну підтримку: наші фахівці завжди готові допомогти у виборі оптимальної технології захисту та проконсультувати щодо застосування наших продуктів. DEFENDA — партнер, який підтримує вас на кожному етапі агровиробництва. Разом ми досягаємо високих результатів у вирощуванні культур», — зазначають у компанії LNZ Group.
Джерело: LNZ Group