Чому компанія вирішила підтримати даний конкурс?
Олена Артазей: Компанія UKRAVIT — український виробник, і ми хочемо, щоб кращі студенти лишалися в Україні та працювали для її розвитку. Саме тому ми постійно підтримуємо подібні проєкти. По-перше, вони позитивно впливають на сприйняття нас як роботодавця, приваблюючи нові кадри із новим баченням, а по-друге — «працюють» на імідж України, показуючи, що ми можемо своїми силами конкурувати зі світовими лідерами.
UKRAVIT прагне, щоб молодь сама хотіла в нас працювати і розвиватися.
Якими навичками необхідно оволодіти, щоб після університету/коледжу працевлаштуватися у вашій компанії?
Олена Артазей: Якщо ми говоримо про hard skills, то це однозначно професіоналізм. Насамперед нас цікавлять фахівці напрямку «Агрономія», оскільки наша компанія працює у цій сфері. Та ми не обмежуємось одним спрямуванням — нам потрібні і маркетологи, і фахівці з продажу, і фінансисти, і управлінці тощо.
Якщо говорити про soft skills, то ці навички кожна компанія визначає для себе індивідуально. Для нас важливо, щоб людина поділяла цінності компанії — відповідальність, патріотизм, оптимізм, відкритість та бажання розвиватися. Це мають бути люди, які приходять в компанію із розумінням, що через кілька років вони вже перейдуть на іншу посаду — незалежно, вертикально вони розвиватимуться чи горизонтально.
Чи має компанія програму по роботі зі студентами?
Олена Артазей: Ми маємо власну програму студентських стажувань — «Формула успіху». Стартували з нею в минулому році. Власник компанії Віталій Ільченко відвідав усі провідні аграрні університети і презентував цей проєкт. Після цього ми розробили конкурсну програму для студентів 3-5 курсів. Загалом у відборі взяли участь близько 400 чоловік, та на фінальному етапі ми відібрали лише шістьох.
Ці студенти пройшли повноцінну практику в «Інституті здоров’я рослин» та у господарствах. Оскільки це був наш перший досвід, на роботу ми ще нікого взяти не встигли. Однак молодь себе гарно зарекомендувала на місцях проходження практики, і сьогодні ми вже маємо запити від регіональних представництв, які готові брати студентів на стажування та виховувати для себе кадри. Тож «Формула успіху» триває, і ми плануємо розвивати цей напрямок.
Як подібні конкурси стимулюють студентів до подальшого розвитку?
Олена Артазей: Взагалі будь-які конкурси стимулюють розвиватися. Тому кожен студент, який планує працювати за фахом, ще під час навчання починає відслідковувати компанії, які його цікавлять.
Включатися у процес пошуку роботи після отримання диплома — запізно, розпочинати потрібно ще під час навчання, бо для роботодавця свідомий вибір і активність дуже важливі. Тож якщо людина має натхнення брати участь у таких конкурсах, це означає, що вона — ініціативна і дійсно зацікавлена у співпраці та самореалізації. Тому ми плануємо й надалі підтримувати такі конкурси і обирати кращих.
Що отримає переможець конкурсу «Краща аграрна практика 2019»?
Олена Артазей: Оскільки формат подачі заявок на конкурс — відеоролик, то ми вирішили подарувати переможцю екшн-камеру GoPro HERO7, яка дозволить створювати вражаючі відео у форматі 4K60 і фото із роздільною здатністю 12 Мп, які повністю передають атмосферу відзнятого моменту.
Дякую за бесіду.
Для довідки: компанія UKRAVIT — найбільший український виробник препаратів для хімічного захисту сільськогосподарських культур промислового і приватного секторів. Основним напрямком діяльності компанії є власне виробництво сучасних високоефективних пестицидів і агрохімікатів, в тому числі добрив з мікроелементами і засобів для винищення побутових шкідників.
У 2018 році компанія відкрила перший і на сьогодні єдиний в Україні центр досліджень і впроваджень інновацій «Інститут здоров’я рослин», який досліджує актуальні питання вирощування культур та надає широкий спектр агробіологічних послуг для аграріїв.
Іванна Панасюк, AgroPortal.ua