З назви статті цілком зрозуміло, про що зараз піде мова. Звертаємо вашу увагу на те, що ми поговоримо саме про бренд лідера/керівника. Але навіщо лідеру/керівнику бренд, він уже лідер? Цілком резонне питання.

По-перше, він виділить вас серед маси інших у даному сегменті, а по-друге, постійно стимулюватиме працювати над собою: шукати точку диференціації, займатися позиціонуванням, залишатися лідером, будь-що, завжди мати цінність для соціуму.

А тепер — суто маркетинг. 

Керівник має справу з двома сегментами ринку: внутрішній та зовнішній

Внутрішній сегмент та під-сегменти:

При роботі з внутрішнім сегментом необхідний чіткий системний підхід з деякими особливостями в роботі з під-сегментами:

Зовнішній сегмент, або соціум

Починаємо з розбудови стратегії та пошуку відповідей на «глобальні» питання:

Селф-бренд сьогодні — це must, і ця істина навіть не обговорюється. Залишилося визначитися зі стратегією, цінностями, тактикою взаємодії з ЦА, а також із внутрішньою готовністю, дисципліною та сталістю свого прояву.

P.S. Виходячи з усього вищеописаного, у лідера/керівника не залишається часу робити щось руками. Він і не винен. Для цього він має команду професіоналів. Винятки, у яких керівник «закатає рукави», звісно, будуть. Але це винятки, внаслідок яких усе вищезгадане буде змушене дещо припинитися.

Юлія Андрющенко (Каменєва), CEO Kameneva Agency