П'ять швейцарських agri-food стартапів, які не запустять в Україні

10 травня 2017, 10:15 4746
Христина Кузнецова

Щоразу стикаючись із цікавою агробізнес-ідеєю чи стартапом, мимоволі пропускаю її через себе та інтуїтивно приміряю до українського ринку. Серед передумов для успішного зльоту проєкту — готовність ринку сприймати ідею та здатність і бажання підприємця навчати й розвивати своїх користувачів чи покупців.

Наприклад, спостерігаючи за створенням і розвитком успішних стартапів у Швейцарії, які вже справді заробляють із продажів і є впізнаваними в певних колах, дійшла висновку, що, хоч би скільки зусиль підприємець доклав у них в Україні, бізнес не злетить.


Читати повний текст

Думка автора може не збігатися з думкою редакції. Відповідальність за цитати, факти і цифри, наведені в тексті, несе автор.