П'ять кроків до експорту зі знаком плюс

22 грудня 2017, 06:48 2402
Олександр Жемойда

Найчастіше агарні виробники з побоюванням виявляють бажання виходити зі своєю продукцією на експорт, оскільки не до кінця розуміють ні кінцевої мети, ні способів її реалізації. Звернувши увагу на кілька основних факторів, можна стати ефективним експортером, при цьому не наробивши критичних для бізнесу помилок.

1. Вибір країни. Виробники обирають країни для експорту, орієнтуючись на попит, який, своєю чергою, є похідною від рівня зростання їхнього ВВП і доходів споживачів. Що заможнішою буде країна-імпортер, то ймовірніше можна очікувати на зміну структури споживання в напрямі покращення раціону. Потенційно цікавими для України можуть бути ринки Африки, Канади, Мексики, США, Індії, Китаю. Не варто забувати про ринок ЄС, який, крім прямої функції, має для нас ще й «іміджевий» характер. Торгових майданчиків у світі достатньо, важливо, щоб інтерес був у обох сторін.


Читати повний текст

Думка автора може не збігатися з думкою редакції. Відповідальність за цитати, факти і цифри, наведені в тексті, несе автор.