«В Україні агро не сприймається як приваблива та бажана галузь», — так охарактеризував ситуацію із затребуваністю АПК департамент управління персоналом і комунікацій МХП. З огляду на інші тенденції (активні міграційні настрої серед пошукачів, демографічну кризу, надзвичайно проактивну позицію IT-компаній на ринку праці) питання залучення молодих спеціалістів стає все гострішим. Представники компанії констатують: «Відбулась зміна парадигми у виборі професії, роботи і місця для старту кар'єри. І цей процес триває». І з цим треба рахуватись.
Що важливо для молоді при виборі роботи
З опитувань та інтерв’ю, проведених серед рекрутерів і випускників, представники МХП зробили висновок, що при виборі місця роботи для молоді важливі такі критерії, як:
· технічне забезпечення робочого місця;
· досвід;
· дружні стосунки в колективі;
· статус компанії;
· можливість бувати у батьків;
· оплата й умови життя.
Make agro sexy
Відштовхуючись від цих висновків, представники компанії поставили собі за мету створити з МХП образ привабливої компанії для молодих людей: сучасної, прогресивної, технологічної, стабільної, зі зрозумілими цінностями і культурою. На практиці ця мета мала досягатись через:
· лекції та майстер-класи у вишах від експертів МХП;
· студентські хакатони за участі кращих менторів компанії;
· професійні екскурсії/VR-екскурсії підприємствами МХП;
· практику та стажування з подальшим працевлаштуванням.
Діджитал екосистема
Сайт (який розкриває основну суть програми МХП, дає можливість користувачам залишити заявки на стажування/практику або відправити резюме на відкриту вакансію), спільноти у Facebook та Instagram (для підтримки комунікації зі студентами), YouTube-канал — ось основний перелік ресурсів, які були задіяні для побудови знань і популяризації програми «МХП СТАРТ» серед молоді. Окрім того, були задіяні банерна реклама і брендинг, відеореклама, таргетована реклама в соціальних мережах.
Думка автора може не збігатися з думкою редакції. Відповідальність за цитати, факти і цифри, наведені в тексті, несе автор.