Згідно з дослідженням «Рейтинг роботодавців України 2018», перспективи професійного розвитку та можливості навчання є досить вагомими критеріями вибору роботи та роботодавця. Більш того — поняття life-long learning міцно увійшло в наше життя. Постійний розвиток є необхідною умовою як для спеціалістів, які хочуть залишатись затребуваними, так і для компаній, які хочуть перемагати на ринку.
І багато хто з роботодавців цей виклик уже прийняли. Так, згідно з опитуванням в рамках дослідження «HR-персона 2019», 76% респондентів зазначили, що навчання та мотивація співробітників є ключовим напрямком HR-стратегії. Представники компанії «Агротек» (офіційний дилер «Джон Дір Україна») додають: «Ринок сільськогосподарського обладнання, як і вся галузь сільського господарства, залежний від стану напрямків економіки, що забезпечують галузь життєво необхідними ресурсами. Насамперед мова йде про систему освіти та підготовки персоналу, здатного працювати та обслуговувати сучасне обладнання».
В рамках Премії HR-бренд України 2018 «Агротек» презентували проєкт Service. Reload. Його ціль — створення системи навчання співробітників служби сервісу — ключового інструменту на цьому ринку.
У компанії зазначають, що передумовами проєкту був ряд як зовнішніх, так і внутрішніх причин. До перших можна віднести невідповідність академічної підготовки фахівців і реального попиту бізнесу, жорстке конкурентне середовище, кадровий голод ринку, зміну вікової структури персоналу. А от внутрішні причини — це запит на розширення штату, хаотичне внутрішнє навчання, недостатній рівень знань молодих фахівців та низький рівень Soft skills тощо.
Реалізація проєкту включала 11 етапів, серед яких — створення навчального порталу AGROTEK.ACADEMY. Його можливості:
- врахування особливостей навчання та інтересів різних поколінь;
- розвиток Hard і Soft skills;
- акумулювання інтелектуальної власності у вигляді бази знань всієї компанії;
- єдине інформаційне поле;
- можливість подати заявку на участь у тренінгу;
- акумуляція найпопулярніших онлайн-платформ з усього світу;
- створення бази тестування (понад 400 тестів).
Менш ніж за 1 рік функціонування проєкт дозволив значно поліпшити показники не тільки служби сервісу, але і бізнесу в цілому:
- оптимізація бюджету на навчання співробітників служби сервісу — до 32%;
- підвищення фіксованих клієнтських заявок — до 23%;
- 2-кратне скорочення кількості повторних звернень клієнтів з приводу одного й того самого прецеденту;
- підвищення індексу споживчої лояльності протягом періоду функціонування проєкту більш ніж на 30%, з перевиконанням цільових показників попереднього періоду.
- рівень залученості персоналу служби сервісу збільшився до 8%.
hh.ua|grc, провайдер комплексних HR-рішень
Думка автора може не збігатися з думкою редакції. Відповідальність за цитати, факти і цифри, наведені в тексті, несе автор.