Туристична галузь України почала відновлюватися лише минулого року — як на державному рівні, так і в межах територіальних громад. Якщо 2023 року зростання внутрішнього туризму зафіксували лише в 10 областях, то вже торік їхня кількість зросла до 17.
«Зі зростанням кількості туристів збільшується й надходження туристичного збору. Сподіваюся, цього року нам вдасться перетнути межу в мільйон гривень внутрішнього туристичного збору, який поповнить бюджет міста», — розповів під час туристичного форуму «Тернопільщина вражає» начальник управління стратегічного розвитку міста Тернопіль Юрій Дейнека.
До п’ятірки лідерів за сплатою туристичного збору на Тернопільщині увійшли: місто Тернопіль і громада, Великоберезовицька, Почаївська, Кременецька та Борщівська територіальні громади.
«На Тернопільщині є багато крафтярів, які готові долучитися до формування туристичної привабливості регіону. До того ж ярмарки — це завжди гарна можливість для самого виробника не лише продати свій продукт, а й отримати зворотний зв’язок від широкої аудиторії та підвищити впізнаваність свого бренду», — зазначив засновник «Козівської ремісничої броварні» та організатор локального фестивалю «Коза-Фест» Володимир Ярема.
Незабаром планується представлення нового туристичного маршруту — серії крафтових ярмарків і фестивалів, що проходитимуть на території замків Тернопілля у 2025 році. Концепція ініціативи полягає в популяризації замкової спадщини регіону через живі локальні події, які об’єднають історію, крафт і гастрономію.
Іванна Панасюк, AgroPortal.ua