Провідна студія флористики та декору LoraShen не припинила свою діяльність із початком повномасштабної війни в Україні. Попит на квіти зменшився, але бажання українок створювати затишок навіть у таких умовах залишилося.

«До війни в нас купували інстаграмні композиції з гортензій, ранункулюсів та орхідей. Вони об’ємні та яскраві. Зараз акцент на сезонні українські квіти та рослини у горщиках. Дівчата, які виїхали з Києва, відправляють такі квіти своїм подругам і мамам, які залишились у місті.  

На жаль, багато замовлень зараз на траурні композиції в жовто-блакитних кольорах. Намагаємося привнести і в такі замовлення індивідуальність та частинку нашої душі», — каже генеральна директорка LoraShen Лариса Шен.

Лариса Шен

Ми вже вийшли на рівень 20% від довоєнних продажів. У березні було 3%. Очікуємо на складне літо незалежно від новин з фронту. Наш кінцевий споживач — жінки, вони навряд чи повернуться до міста на літо. Та все одно сподіваємось вийти на 30% за рахунок загального оживлення бізнесу

Лариса Шен

Студія флористики та декору останніми роками збільшила частку закупок квітів у фермерів. «Навіщо шукати щось за кордоном, якщо є своє, українське?» — саме такої думки колектив LoraShen.

Першими навесні з’являються тюльпани, нарциси, потім альстромерія, кала, еустома, матіола, ґрунтова півонія, антірінум, останніми — гладіолуси, жоржини, хризантеми. Всі квіти в студії закуповують пучками по 10-25 штук.

«Звісно, фермери пропонують і багато інших квітів, які намагаються вирощувати, але це все має епізодичний характер. Якась квітка виросла дуже гарною, але в кількості трьох штук. Ми візьмемо їх у букет як щось незвичне та гарне. Люди захочуть і собі, а в нас цих квітів немає у великій кількості», — каже підприємиця. 

Дуже часто бізнес суперечить творчості. Якщо дуже захоплюватися творчістю і слідувати бажанням флористів, можна втратити бізнес. Якщо робити ставку суто на комерцію, то в довгостроковій перспективі можна стати нецікавим клієнту

Сьогодні студія флористики та декору в активному пошуку нових постачальників квітів. Основними вимогами до квітникарів є якість, прогнозована кількість та ціна. Щотижнево тут готові закуповувати 100-200 одиниць одного виду квітів.

«На літо в нас велика програма із закупівлі квітів та злакових, які можна сушити. Робимо великий запас різноманітних гілок та колосків, які фарбуємо і потім робимо з них композиції. Таку продукцію купуємо просто у селян», — каже Лариса Шен.

Вона також зазначає, що дуже часто фермери продають свою продукцію в роздріб за тією самою ціною, що і магазинам. У такому разі вони стають неконкурентними.


Іванна Панасюк, AgroPortal.ua 

На Київщині відновив роботу ландшафтний Добропарк На Київщині відновив роботу ландшафтний Добропарк

У селищі Мотижин на Київщині відновив роботу зруйнований окупантами ландшафтний «Добропарк».

Після перемоги на Полтавщині організують фестиваль чорнобривців Після перемоги на Полтавщині організують фестиваль чорнобривців

Власник господарства «Квіти від Ярослава» Ярослав Химинець із села Романівка (Полтавська область) займається волонтерством ще з 2014 року.