Людей потрібно надихати
У 2008 році Шульц повторно став СЕО Starbucks. І він став головним модератором на чотириденній конференції в Новому Орлеані для 10 тис. менеджерів. Його метою було надихнути своїх підлеглих, тому що компанії мають потребу в людях з інтуїтивними навичками лідерства. Він успішно доніс свій посил, і управлінська команда стала енергійною, як ніколи.
Надання продуктів і послуг має бути послідовним
У Starbucks більше ніж 22 тис. магазинів по всьому світу, але куди б ви не потрапили — в Нью-Йорці або в Сеулі ви завжди отримаєте незмінно прекрасний смак макіато або капучино. Пріоритетом Шульца завжди було надання найкращого сервісу клієнтам і єдиного стандарту якості продуктів.
Турбота про співробітників
Шульц намагався прислухатися до потреб співробітників. Мова йде не тільки про бонуси, пільги. Так, надання медичного обслуговування дозволило компанії завоювати довіру співробітників. А після опублікованого в The New York Times розгромного інтерв'ю співробітниці мережі щодо робочого графіка, він не оголосив їй догану, а вислухав побажання та скоригував робочі години.
Заохочення різних культур і заохочення розмаїття
Кожна з кав'ярень спроектована з урахуванням особливостей країни, це ж саме можна сказати і щодо дизайну інтер'єру. Команда Starbucks працює з постачальниками з різних країн світу, включаючи Африку, Азію, Індію.
Місія на першому місці
В інтерв'ю Опрі Вінфрі Шульц сказав, що любить каву, але це не основна причина, чому він обрав цей бізнес. Він хотів побудувати компанію, яка б поважала гідність кожного. Місією він бачив надання людям простору для спілкування, дружніх зустрічей, а не просто створення чергового кафе, де можна перекусити і випити кави.
Партнерство — це важливо
З правильними партнерами набагато легше досягти успіху та впізнаваності бренду. Зараз мережа кав'ярень співпрацює з Apple, надаючи клієнтам можливість завантажувати плейлисти Starbucks з iTunes. Партнерство з Barnes and Noble дає можливість клієнтам купувати книги та насолоджуватися читанням за горнятком кави.
Клієнти та співробітники — стовпи бізнесу
Барісти Starbucks знають уподобання всіх постійних клієнтів кав'ярень. Це дозволяє їм почуватися бажаними гостями. При виникненні непорозумінь в процесі обробки замовлення співробітники завжди йдуть назустріч побажанням клієнтів.
Шульц вірить, що у співробітників маса відмінних ідей і завжди прислухається до них. Цей принцип привів до створення frappuccino — холодної кави, яку винайшов один з працівників мережі.
AgroPortal.ua за матеріалами Кfund-media.com