Плануйте свій час
Заздалегідь складайте список справ і розподіляйте їх за ступенем пріоритетності. Є два можливі підходи — починати день з найскладніших завдань. Або розібратися, коли ви максимально ефективні — вранці, після обіду або ввечері, — і на цей час намітити важливі завдання.
Не намагайтеся зосередитися на всьому одночасно
Навіть комп'ютери в такій ситуації зависають. Так, вміння існувати в режимі багатозадачності заслуговує на повагу. Але веде до вигорання. У вас же інші цілі, правда?
Мотивуйте і винагороджуйте себе
Закінчили звіт, успішно провели зустріч, розібрали речі в гардеробі — побалуйте себе чимось смачненьким.
Навчіться говорити «ні» і делегувати повноваження
Не погоджуйтеся на всі пропозиції та прохання навіть з ввічливості. Якщо розумієте, що хтось може вирішити задачу нітрохи не гірше вас, — передоручіть. А самі займайтеся тим, що запланували.
Не витрачайте час на спілкування з токсичними людьми і не живіть в соцмережах
Друг прислав цікаве посилання? Здається, що читання займе хвилин 10, але вони легко перетворюються на 20, а то і на 40. Ми не закликаємо відмовитися від віртуального спілкування, але радимо виділяти на нього конкретний — обмежений — час протягом дня.
Робіть перерви — хоча б по 15 хвилин
За даними досліджень, доросла людина не може займатися однією і тією ж роботою довше ніж півтори години. Через 90 хвилин мозок втомлюється. Тож давайте йому можливість відпочити і перезавантажитися, а собі — підкріпитися.
AgroPortal.ua за матеріалами Сosmo.ru