Ваговий контроль потрібно перевести на європейські правила

06 жовтня 2016, 07:00 2593

Ваговий контроль на автошляхах та підвищення залізничних тарифів роблять річкову логістику більш привабливою.

Таку думку висловив директор компанії «Гермес-Трейдинг» Юрій Скічко.

«Річка, якщо її розвивати, поверне тільки свою частину вантажопотоку, яка раніше їй належала, не потрібно побоюватися, що вона забере вантажопотік із залізної дороги. Автотранспорт відновить своє колишнє плече перевезення до 200-250 км зі збереженням обмежень за вагою брутто не більше 40 тонн чи такою, що не перевищує допустиме навантаження на вісь», — вважає Юрій Скічко.

На його погляд, перевантаження має жорстко регламентуватися і контролюватися, адже це і життя людей, і колосальна економія коштів бюджету на ремонти доріг. У той же час, ситуація з ваговим контролем склалася дійсно важка, і критичною вона буде в пік сезону.

«Думаю, оператори будуть нести демередж і закладати його в придбання товару. Можливе повернення до корупційних схем, люди будуть прагнути про щось домовлятися. Подорожчає рухомий склад, подорожчають послуги експедиторів. Агрокомпанії не можуть возити собі у збиток: купували авто або брали машини в лізинг. Тепер, коли на дорогах жорсткий ваговий контроль, вони несуть прямі збитки. Доведеться знайти якийсь компроміс», — розповідає Юрій Скічко.

Аграрії хочуть, щоб були переглянуті вимоги і контролювали не загальну допустиму вагу, а навантаження на вісь. Такі правила, зазначає директор «Гермес-Трейдинг», діють в ЄС. «Якщо застосувати їх і в нас, то зерновози будуть брати більше вантажу, не руйнуючи дороги», — додав він.


AgroPortal.ua за матеріалами «Порти України»