Таку думку висловив заступник директора «Аскет Шиппінг» з експедирування Дмитро Малецький.
«Як тільки з економічної моделі перевезень зникне таке поняття як «перевантаження», це неминуче вплине на собівартість перевезення автотранспортом, і в перевезеннях на довгі відстані річкова логістика буде конкурентною. Тому що основну частину зернових вантажів у басейні Дніпра поки забирає автотранспорт», — зазначив він.
Експерт нагадав, що в 2020 р. яскраво проявилася тенденція — з одночасним зменшенням вантажної бази збільшилася кількість вільного автотранспорту, і приватні парки почали агресивну цінову конкуренцію за перехоплювання вантажопотоків.
«Завдяки можливості перевищувати встановлені законом норми навантаження (24 т), автоперевізники мають у своєму розпорядженні потенціал для зниження собівартості, демпінгу, і це формує такий ціновий коридор, в який річкова логістика з усіма її перевагами просто не потрапляє.
Сподіваємося, що в новому сезоні ринкова ситуація буде відрізнятися від попереднього, і з'явиться можливість проявити всі переваги доставки вантажів річкою — екологічним способом і зберігаючи при цьому дорожню інфраструктуру, в яку держава зараз вкладає величезні гроші», — додав він.
Дмитро Малецький прогнозує, що в другій половині 2020/2021 МР у операторів річкової логістики не буде колишніх обсягів експортних і каботажних зернових вантажів до появи нового врожаю.
«Тому з початком навігаційного сезону ми плануємо перевозити не тільки зернові вантажі, які є на ринку, але також зосередимо свою увагу на інших перспективних вантажах…», — зазначив експерт.
AgroPortal.ua за матеріалами Facebook