Таку думку висловив експерт з українсько-китайських бізнесових стосунків Руслан Осипенко.
«Якщо хочемо отримувати китайські інвестиції та освоїти ринок, треба виконувати «домашнє завдання» — демонструвати Китаю, що ми готуємо кращі умови для потоку китайських товарів до Європи. Для цього, перш за все, потрібно змінити ставлення до Китаю й усвідомити, що співпраця з КНР відповідає життєво важливим інтересам України», — вважає він.
На думку експерта, якщо Україна розраховує активно розвивати торговельно-економічні відносини з Китаєм, то вона повинна дуже серйозно поставитися до реалізації цієї ініціативи. Але, на жаль, поки у нас це розглядається як новий залізничний шлях в обхід Росії.
Насправді філософія «Шовкового шляху» набагато ширша. Вона фактично є певною політико-економічною асоціацією з КНР.
«Це не тільки об'єднання доріг, авіаційних, морських і залізничних маршрутів, але ще і координація політики, економіки, забезпечення свободи пересування капіталів і безперервності торгівлі», — пояснює Руслан Осипенко.
За його словами, існує думка, що Україна автоматично є ланкою «Шовкового шляху», але насправді це не так. «Шовковий шлях» — це різноманіття різних маршрутів, які мають забезпечити потік товарів із Китаю до Європи і назад. У конкуренцію за ці потоки на державному рівні вже включилися десятки стан.
AgroPortal.uaза матеріалами Landlord