Тренди, які «захопили» ринок продуктів харчування

01 травня 2017, 07:14 2567

Україна – ключовий постачальник агропродукції для Європи, і це амбітне гасло в останні роки стало практично ключовою формулою-мрією для української економіки.

За даними Держстату, за 10 місяців 2016 року агровиробництво зросло на 2,9% порівняно з аналогічним періодом минулого року), а сумарно підприємства АПК згенерували близько 12% ВВП. Чи збережеться позитивна динаміка, залежить не тільки від потужностей вітчизняних виробників, але і від того, як саме структурований попит на продукти харчування в світі, вважає директор PR-агентства PLEON Talan Ірина Свірі.

При цьому експерт виділила глобальні тренди, які спостерігаються на ринку в сфері продуктів харчування, і від яких не повинна відставати наша країна.

1. Екологічність виходить на перший план

67% експертів з харчування впевнені, що в 2017 році споживачі будуть частіше шукати маркування «продукти місцевого виробництва», а ще 56% припускають, що значущим також буде лейбл «органічні продукти».

2. Рослинні білки будуть максимально затребувані

Популярність рослинних білків продовжує зростати, поряд з таким же збільшенням числа несуворих вегетаріанців і веганів. ООН назвала 2016-й Роком зернобобових (Year of the Pulse), і 60% експертів з харчування згодні з тим, що попит на бобові, такі як сочевиця, горох, сухі боби продовжить рости в 2017 р.

3. Мікробіома – слово, яке доведеться вивчити всім

Мікробіома – новий термін, введений вченими для позначення мікрофлори кишечника, стає дуже популярним у споживачів. Зв'язок кишечник-мозок (біохімічні сигнали, що виникають між харчовим трактом і центральною нервовою системою) – це та сфера досліджень, яка особливо цікавить міжнародне експертне співтовариство.

4. Попит на швидке, але здорове

Експерти з питань харчування по всьому світу пророкують споживчий попит на зручні обіди, доставки, набори для приготування. При цьому така економія часу не повинна негативно впливати на поживність і екологічність упакованих інгредієнтів. 65% експертів впевнені, що буде впевнено рости попит на доставку збалансованих наборів їжі.

5. Контролюйте споживання інформації...

Facebook і Twitter залишаються головними джерелами інформації про їжу, але експерти з харчування прогнозують зростаючу популярність Instagram та спеціальних додатків (66% і 68% відповідно) в 2017 році. Фахівці з харчування вітають ентузіазм користувачів прагнення більше знати про свою їжі і її складі, але при цьому критично налаштовані щодо лідерів думок, які все частіше не є визнаними експертами.


AgroPortal.ua за матеріалами «НВ Бізнес»