Таку думку висловив директор з управління персоналом, комунікацій та зв’язків з громадськістю Nestlé в Україні Юрій Демкович.
У першу чергу, за його словами, з'явилось розуміння того, що в основу будь-якої освіти має бути покладена загальна ерудиція людини, і це повинно обов’язково включати англійську мову.
«Знання англійської мови для нашої компанії практично по всіх напрямках є дуже важливим, включаючи ключові посади на фабриках», — пояснює Юрій Демкович.
З іншого боку, говорить він, важливо, що в системі освіти немає різких рухів з одного сектору в інший. «Тому що сьогодні модно бути програмістом, завтра — юристом, а післязавтра — вивчати міжнародні відносини. Та наша освіта не повністю перекваліфіковується кожного року. І все-таки дає спеціалістів за різними напрямками», — пояснює директор з управління персоналом компанії Nestlé, додаючи, що диверсифікація нашої освіти — дуже важлива її перевага.
Однією з проблем в Україні він назвав дещо слабкий рівень так званих вчорашніх ПТУ.
«По-перше, зараз набагато менше студентів там навчається. Є певна тенденція: ці спеціальності не вважаються престижними та мало хто готовий стати інженером чи технологом. А саме таких фахівців зараз найменше на ринку. Їх не вистачає не лише нашій компанії. Хорошого інженера, технолога, електрика чи, навіть, слюсаря дуже важно знайти. Тим більше, зі знанням англійської мови. Набагато легше знайти маркетолога чи спеціаліста з фінансів», — розповідає Юрій Демкович.
Він також додав, що Nestlé зараз співпрацює з різними ВУЗами, в тому числі в аграрному напрямку — із Сумським національним аграрним університетом. Є сподівання, що наступного року на базі СНАУ буде запроваджена програма навчання фермерів і студентів по системі RISE.
Вже традиційним стало проходження практики на підприємствах та в офісах компанії. Двічі на рік молоді люди мають можливість отримати досвід роботи за напрямками свого навчання під час літніх канікул чи без відриву від навчання.
Також запроваджено програму стажування, зорієнтовану на випускників ВУЗів. Програма розрахована на рік, впродовж якого стажери підвищують свій фаховий рівень – стають більш підготованими до самостійної роботи в якості штатних працівників. А з лютого 2016 року діє проект «NBC-Академія», який розрахований на шість місяців і дає можливість здобути професійні навички на рівні, достатньому, щоб претендувати на існуючі вакансії у компанії.
«Усе це ми робимо у рамках європейської ініціативи Nestlé щодо зайнятості молоді, яку було започатковано у 2013 році. У такий спосіб наша компанія долучилася до вирішення глобальної проблеми безробіття серед молодих людей», — розповідає Юрій Демкович.
За словами Юрія, за час реалізації ініціативи з працевлаштування молоді в Україні та Молдові станом на кінець червня взяли на практику більше 530 та працевлаштували близько 1670 молодих людей, а також провели понад 180 освітніх заходів.
Наталія Бортник, AgroPortal.ua