Криза на молочному ринку зміцнила великі компанії

19 жовтня 2016, 07:00 2609
Криза на молочному ринку зміцнила великі компанії фото

Із моменту початку кризи на молочному ринку низькі ціни на молоко ще більше зміцнили сильні транснаціональні молочні компанії, наприклад, такі, як Nestle і Danone.

Таку думку висловив директор дослідницької компанії GIRA Крістоф Лафужер.

«Найбільші приватні молочні заводи і транснаціональні групи стали ще більшими і сильнішими», — підкреслив Крістоф Лафужер, відзначаючи, що маленькі компанії при цьому послабшали.

Серед тенденцій ринку директор компанії GIRA відзначив відновлення цін на сировинні товари, що супроводжується волатильністю і вертикальною консолідацію китайського ринку.

«Китайський споживач щодо молочного ринку повертається до очікувань — більше брендингу, більше інновацій, більше якості тощо. Великі зміни полягають в тому, що Китай швидко зростає, як і його безпосередній контроль над джерелами поставок», — каже Крістоф Лафужер.

За словами експерта, є загальне відчуття, що світ «повертається до роботи після важкого періоду грипу».

«Все, що змінилося, — великий учасник ринку стає все більшим, а маленький — слабшим. Всі розмови про пошук «рішення» ні до чого не призвели. Насправді, немає нічого, що б могло змусити нас думати, що те, що ми бачили протягом останніх 2-х років, не повернеться до нас знову в наступні два-три роки», — підсумував аналітик.


AgroPortal.ua за матеріалами The DairyNews