Таку думку висловила генеральний директор комунікаційного хабу «Економіка» Ірина Рубіс.
При цьому, зазначає вона, тільки новий тип лідерів може створити таку систему в компанії, де співробітники, якщо і звільняються, мігрують в статус партнера або клієнта. Така людина в корпоративній екосистемі дає чи не найвищу ROI (повернення інвестицій).
«Звичайно, проти цього можна заперечити. Мовляв, другий комп'ютерний вік замінить розумову працю так само, як перший комп'ютерний скорочує фізичну. Проте емоції, креативність і вміння домовлятися — це те, що дозволить нам якийсь час протистояти штучному інтелекту», — зазначає Ірина Рубіс.
Ще один виклик для СЕО — нове покоління співробітників, яких в Creative management associates називають «розумниками».
«Воно професійне і ерудироване. Їх компетенції нелегко дублювати. У них адекватна самооцінка, вони не знають, що таке субординація і вони не соромляться атакувати незручними питаннями. Їм потрібен моментальний доступ до всіх можливостей. Наприклад, до вас безпосередньо. І справжнє ефективне лідерство, яке завжди було потрібне, — це зовсім не ієрархічна концепція... Молодим потрібно все, тут і зараз. Тому що по-іншому з сильними, розумними, винахідливими, небайдужими, невтомними і багатозадачними не виходить», — додала вона.
AgroPortal.ua за матеріалами «Діло»