Таку думку висловив директор зі стратегії та розвитку ТОВ «Нікдарія» Євген Харлан під час конференції FTrade Club.Berries.
«Покупці з Близького Сходу і Азії дуже вимогливі до якості. Для них цілком нормально вийняти з кожної палети по ящику, переміряти всі упаковки, викласти ягоди на серветку, сфотографувати і відіслати виробнику з претензіями», — пояснив експерт.
За його словами, відправляти літаком економічно виправдано партії від 1 тонни, і для цього потрібна автоматична лінія сортування та пакування.
«Коли ми перший рік вручну фасували нашу першу тонну, то до кінця формування партії зрозуміли, що перші упаковки вже можуть підгнивати», — розповів Євген Харлан.
Він зазначає, що в авіаперевезеннях діють суворі вимоги до упаковки.
«Якщо ви не купили 125-грамову упаковку, то цей сезон ви вже упустили. Упаковка в 125 г, потрібна для авіперевезень, в Україні не виробляється. Можна замовляти тільки в Туреччині чи Китаї. Замовлену і оплачену упаковку ми чекаємо вже місяць», — підсумував він.
Валентина Оврас, AgroPortal.ua