Чат-бот інформує українців про безпечність фермерських продуктів

12 жовтня 2021, 13:58 2939

В Україні стартувала інформаційно-адвокаційна кампанія «А дитині можна?», яка розповідає споживачам про безпечність харчових продуктів від дрібних фермерів, а виробникам дає змогу самостійно оцінити безпечність ланцюгів виробництва.

Про це повідомила співзасновниця комунікаційної та маркетингової агенції BeCentric Ірина Хімчак під час інтерактивного заходу з тестування чат-бота «А дитині можна?».

«В світі 85% продуктів харчування виробляють фермери, в Україні цей показник становить лише 10%. Однак цей бізнес почав зростати, і цьому сприяв карантин. З«явився попит на фермерське, локальне, свіже. Тому ідея цієї кампанії — підняти тему безпечності продукції з фермерами, які виробляють продукти харчування, і розповісти їм, яку небезпеку можуть нести засоби виробництва, які, можливо, вони використовують. Так само підвищити свідомість споживачів», — зазначає Ірина Хімчак.

За її словами, у чат-бота «А дитині можна?» є дві гілки. Одна для фермерів, де можна ідентифікуватися за типом виробленої продукції та, відповідаючи на запитання, зробити певну оцінку — наскільки безпечний продукт. Так само можна ідентифікуватися як споживач і перевірити свої знання про безпечність продуктів харчування.

Як відзначила голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька, сьогодні дуже багато проблем з відповідністю показникам безпечності продукції відбувається через незнання та відсутність інформації.

«В результаті звичні для всього світу речі та процеси, на жаль, в Україні обростають міфами і домислами. Це якраз стосується продуктів харчування. Тому проєкт «А дитині можна?» є вкрай важливим для нашого суспільства, адже вдосконалення безпечного фермерського виробництва є обов«язковою умовою для підвищення рівня продовольчої безпеки в нашій країні», — зазначає Владислава Магалецька.

За її словами, Держпродспоживслужба забезпечує той рівень безпеки, який потрібний в рамках формування принципу «з лану до столу», але ці зусилля мають бути об»єднаними з зусиллями силових структур, оскільки дуже часто на наших ринках присутня контрафактна продукція, фальсифікат.

«На жаль, досі в законодавстві не визначено поняття «фальсифікат», і які норми мають супроводжувати процес боротьби з ним», — додає Владислава Магалецька.


Для довідки: інформаційно-адвокаційна кампанія «А дитині можна?» стартувала в Україні в 2021 році. Програма фінансується Програмою USAID АГРО та Держпродспоживслужбою.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua