Про це повідомляє проєкт UHBDP.
«Успіх потрапляння в мережу насамперед залежить від товару, а не від розміру бізнесу постачальника. Якщо товар має якусь унікальність, то буде цікавий покупцеві та відповідатиме певним очікуванням мережі. Це означає, що шанси на успіх точно є. Часто невеликий виробник вигідніший мережі, оскільки більш лояльний і більш гнучкий в операційній роботі», — розповідає фахівець з розвитку плодоовочевого ринку UHBDP та Ради жінок-фермерів України Юлія Столяренко.
За її словами, мережі потребують стабільних, надійних постачальників, які виконують взяті на себе зобов'язання.
«Дрібному постачальнику вести бізнес з організованим ритейлом складніше. Завдання дрібного постачальника — достукатися до менеджерів мережі, довести унікальність продукту, пройти складний етап переговорів, нерідко відмовитися від частки маржі. При цьому можна отримати складнощі у вигляді величезних відтермінувань. Але не забувайте, що говорять експерти: «Ризикуй, або сиди дрібним», — зазначає Юлія Столяренко.
N.B. Эксперт: Ціна меду не покриває витрат пасічників
Вона наголошує, що виробник, який обрав для себе роздрібні мережі як один із каналів збуту, повинен свою енергію та потенціал спрямувати на роботу над своїми технологіями, над поліпшенням асортименту, щоб підвищити оборотність і ліквідність свого товару, над внутрішніми процесами, щоб виключити помилки в документації, збої в обслуговуванні угод, на складі, в логістиці та закупівлях, постійно збільшувати коефіцієнт виконання замовлень, надійності поставок.
«І коли компанія за цими параметрами стане кращою на ринку, тоді вишикується черга бажаючих працювати з нею, і в їхньому числі будуть роздрібні мережі», — переконана Юлія Столяренко.