Не тільки надійна, але й розумна техніка
John Deere постійно вдосконалює функціонал Operations Center, зокрема, щоб спростити його використання та забезпечити безперебійне введення даних. Останні зміни зробили систему ще більш розумною та сумісною.
N.B. Operations Center John Deere стає ще більш розумним і сумісним
«Компанія вже довгий час виробляє надійну і високопродуктивну техніку. Ми завжди прагнули робити її сильнішою, ефективнішою, продуктивнішою. Але останнім часом вона стає простішою, розумнішою та точнішою. Наші клієнти стикаються з дефіцитом кваліфікованих кадрів, високими вимогами до якості продукції. Тому технології покликані допомогти користувачам відповідати очікуванням ринку», — зазначив тактичний маркетинг-менеджер, СНД компанії John Deere Дмитро Калашников під час онлайн-конференції «Цифровий Хаб».
Він також додав, що на сьогоднішній день на техніці встановлено величезну кількість різних інтелектуальних рішень і використовується безліч сучасних технологій: «Ми встановлюємо сенсорно-причіпне обладнання, різні датчики, системи документування, системи диференційованого внесення, відключення секцій. Всі ці рішення покликані для того, щоб підвищити продуктивність і знизити собівартість виробництва продукції, прискорити процес, щоб здійснювати операції в стислі економічні терміни»
Уже сьогодні всіма даними можна не просто управляти прямо з кабіни, вони документуються і записуються дисплеями. Практично вся техніка John Deere з заводу виходить зі встановленими системами телекомунікації, з системою JDLink, яка дозволяє дані відправляти в хмару для подальшої обробки.
Компанія John Deere розробила свою екосистему — Operation Centre, де збирається інформація з техніки, якою управляє фермер. Уже до зібраних даних можуть підключитися партнери для подальшого їх аналізу. Техніка оснащена бездротовою системою передачі даних, щоб фермер мав доступ до управління і аналізу даних з будь-якої точки світу.
«Зараз усе більше зусиль прикладається для того, щоб розвивати процес обробки даних центрами операцій. Цифровий Хаб — Operation Centre дозволяє аналізувати та візуалізувати дані, зібрані з техніки. John Deere — це глобальна компанія, яка працює на різних ринках, де є своя специфіка і вимоги. Ми хочемо залучати фахівців з різних галузей, щоб працювати з даними, які збирає техніка John Deere», — підкреслив Дмитро Калашников.
Гнучкість, універсальність і ефективність роботи
Спеціаліст із FarmSight компанії John Deere Сергій Мочалов зазначив, що надійність техніки також забезпечується за рахунок дилерів, які безпосередньо надають послуги.
«FarmSight починається зі звичайних речей, які роблять життя клієнта простішим. Це допомога дилера з налаштуванням машини, сезонна підтримка по телефону і навіть створення для клієнта акаунта в Operations Center — все це доступне для будь-якої техніки John Deere, — говорить Сергій Мочалов. — Послуги дилера можна поділити на дві великі категорії: те, що пов'язане із сервісом машин, і агрономічні послуги».
Пакет сервісних послуг FarmSight включає ряд функцій: дистанційний моніторинг машини, підтримка дистанційного налаштування машини, експертна перевірка, навчання управлінню машиною.
Також завдяки віддаленому доступу до дисплея — Connect Support — дилери можуть надавати послуги з віддаленого налаштування машини або консультувати операторів онлайн. Опція Dashboard дає можливість отримувати інформацію про роботу машини і завчасно контролювати можливі помилки.
Система попереджень Expert Alert є одним із ключових елементів підключеної підтримки. Вона передбачає виявлення технічних проблем у машині ще до їх фактичного виникнення. На основі отриманих даних з машини, а також розроблених інженерами алгоритмів виявлення помилок система автоматично аналізує інформацію і, в разі необхідності, пересилає попередження про потенційну несправність фахівцю дилера John Deere. Ці повідомлення також надають необхідні інструкції для вирішення можливих проблем із переліком потрібних запчастин та інструментів.
Моніторинг, аналіз, ефективне планування
«На безкоштовній основі з допомогою Operation Centre можна зібрати всю інформацію про поля господарства та обладнання і завантажити в одну базу. Таким чином фермер може відстежувати онлайн всю інформацію», — додав фахівець з FarmSight компанії John Deere.
За допомогою Operation Centre користувач може створювати карти полів, додавати продукти, які використовує: ЗЗР, насіння, добрива. Встановлювати налаштування та відправляти на дисплей машини. Після внесення всієї інформації Operation Centre допомагає планувати подальші дії, аналізуючи всі зібрані дані.
Важливою функцією є моніторинг процесів роботи і моментальне виявлення будь-яких відхилень від плану. Можна переглядати історію розташування машини, є віддалене підключення і мобільний додаток.
«Наприклад, вже після року користування Operation Centre можна зробити якісний аналіз, відповідно, правильне планування, для чого також розроблено кілька спеціальних систем», — поділився Сергій Мочалов.
На базі Operation Centre можна підключати додаткове програмне забезпечення, за допомогою якого кожен фермер може підібрати ті функції, які вигідні та ефективні саме для нього, в його умовах роботи. Тому компанія John Deere вже другий рік проводить конференцію разом із дилерами та партнерами, які надають послуги з точного землеробства.
N.B. Заснована інформаційна платформа: перетворити дані на ефективні рішення
На конференції був представлений ряд рішень, які сприяють поширенню цифровізації сільського господарства. Так, компанія VergeAg продемонструвала свою розробку Firts Pass, яка дозволяє спланувати і оптимізувати маршрути проведення польових робіт. Фермери можуть створювати, візуалізувати і оптимізувати плани шляхів, мінімізуючи число проходів по полю, управляти навігаційними лініями, коригувати межі полів, аналізувати дані та отримувати корисну інформацію тощо. Все це призводить до зниження операційних витрат і зростання продуктивності.
Компанія Agirtask представила єдину платформу для управління та оптимізації сільськогосподарської діяльності, яка допомагає генерувати бізнес-ідеї на основі зібраної інформації. Вона включає оцифрування даних, процесів, прийняття рішень, виконання. Аграрії можуть використовувати цю систему на всіх етапах своєї діяльності — аналізувати ґрунт, управляти посівним процесом, внесенням хімікатів, планувати роботу машин, вести моніторинг росту рослин, контролювати логістику тощо.
Компанія IntTerra познайомила учасників конференції з єдиною системою управління агрослужбою SkyScout. Вона включає систему обліку (техоперацій, стану полів і т.д.), інформацію про погоду, дані супутникового моніторингу посівів, ГІС, аналітику, довідники та багато іншого. Завдяки цьому набору інструментів на основі модуля точного землеробства виділяються зони родючості, щоб ліквідувати ґрунтову неоднорідність. Залежно від цих зон диференційовано вносяться речовини, ведеться висів тощо.
Компанія PreAgri розповіла, як вона допомагає аграрним компаніям ефективніше використовувати системи землеробства завдяки збору та аналізу просторових даних, плануванню та перевірці польових робіт, обміну даними з польовим обладнанням та дистанційному контролю стану полів. Усі просторові дані вона зібрала в одному рішенні: в нього входить земельний банк, телематика, супутникові дані, ортофотоплани, дані агрохімічного аналізу ґрунту і багато іншого.
Компанія Taranis познайомила учасників з технологією Smartscout, яка дозволяє отримувати аналітичні дані в режимі реального часу у вигляді оглядів з дозволом на рівні листа. Ці огляди створюються в 20 разів швидше, ніж при моніторингу вручну, і допомагають оперативно побачити нерівномірну схожість, бур'яни, хвороби рослин, присутність комах тощо.
Компанія OneSoil представила кейс, в якому показала переваги використання зон продуктивності для посіву кукурудзи. Зони продуктивності відображають вплив вологи на ґрунт, вміст органіки, кислотність та інші фізико-хімічні властивості ґрунту.
Крім того, в конференції взяли участь компанії Press Instruments, ЦПС, Humming Bird та інші розробники цифрових рішень для сільського господарства.
Наталія Помянська, AgroPortal.ua