Досвідом та працею. Невдовзі аграрій матиме в телефоні всього один номер для з'ясування всіх питань

18 грудня 2021, 06:35 389

Олександр Келип упевнений, що часто клієнтам набагато складніше здійснювати покупки, ніж менеджерам з продажів — продавати.

Адже вони завжди хвилюються, щоб ніде не прогадати, відслідкувати кращу ціну, домовитися про вигідніші умови. Це дуже виснажує. 

Тому скоро аграрії триматимуть у телефоні номер лише одного менеджера, який і кращу ціну дасть, і слушний момент для продажу зерна порадить.

Свій аграрний шлях я розпочав зі вступу до Іллінецького державного аграрного коледжу. Потім продовжив навчання у Вінницькому національному аграрному університеті. Але, оскільки навчався на менеджера, спершу шукав себе деінде, але не у сільському господарстві. Перш ніж влаштуватися до LNZ Group, я спробував себе і в FMCG-продажах, і у підприємницькій діяльності — вирощував і продавав овочі.

Фермерством це назвати складно, адже я вирощував дуже невеликі обсяги продукції, і саме через це було складно утриматися на плаву у власному бізнесі

Я мав лише 0,5 га суниці й 3 сотки огірків у теплиці, були мікроділянки малини та ожини, але цього всього було недостатньо, щоб гідно заробляти. Проте мені це допомогло, коли я прийшов на нинішню роботу: принаймні я орієнтувався у найрозповсюдженіших хворобах і шкідниках, адже вони все одно подібні.

Три роки тому я починав працювати менеджером з продажів на три райони Вінницької області у LNZ Group. А через рік очолив Вінницьке представництво компанії. Зараз керую командою з дев’яти людей.

Загалом я вважаю, що будь-який досвід корисний і може бути застосований у агросфері. Тому, де б людина не працювала раніше, якщо вона зацікавлена у своєму рості та розвитку, попередній досвід буде їй лише допомагати

Часто наші клієнти займаються виробництвом продукції, яку я вирощував у своєму господарстві, тому я можу підказати їм, де купити саджанці чи насіння овочів. Наша компанія цим не займається, і це не є моїм обов’язком, але завдяки попередньому досвіду я можу допомогти своїм клієнтам у цьому питанні.

Сфера інтересів наших клієнти часто набагато ширша, ніж ціни на насіння чи ЗЗР, тому важливо бути різнобічно розвиненою особистістю і мати уявлення про те, що тобі говорять.

Ми стараємося приходити до клієнта з пакетом послуг: забезпечуємо його і мінеральними добривами, і насінням, і ЗЗР. А потім ще й намагаємося купити у нього товарне зерно за вигідною для нього ціною. І у такій співпраці вигоду отримує як клієнт, так і компанія. І саме це сприяє довготривалій співпраці

Нікому зараз не цікаво один раз продати і зникнути: ні менеджеру, ні компанії, ні клієнту. Тому ми вибудовуємо довготривалі стосунки, засновані на довірі. Тож часто перемовини з клієнтами виглядають так: «Алло, Саша, я тобі фотографію надіслав. Подивися, що мені треба, і вези сюди» або «Саша, почому сьогодні зерно? Продавати чи ні?». І все йде до того, що у клієнта в телефоні буде один номер, за яким він зможе з'ясувати всі необхідні питання. Йому простіше буде працювати з одним менеджером, який надасть повний пакет послуг і звільнить його голову від думок, кому з якого питання телефонувати, де вигідніше купити добрива, а де — ЗЗР.

Я вважаю, що сьогодні сервіс — головне. Хоча, з іншого боку, він не може бути з поганим продуктом. Так це не працює

Якісний продукт, конкурентна ціна та агрономічна підтримка, що у нашому випадку і є сервіс, — тільки сукупність цих речей може втримати компанії, як наша, на цьому перегрітому ринку.

Щоб надавати якісний сервіс, потрібно завжди бути в тонусі, тому кожен мій день починається з новин: що відбулося на аграрному ринку, на економічному ринку, в Україні, у світі... Наші професійні навички допомагає розвивати компанія. Я вважаю, що LNZ Group у цьому питанні завжди знаходиться на крок попереду, оскільки у нас доволі часто проходять внутрішні навчання за різними напрямами: і з продажів, і з агрономії, і з переговорів.

Мене захоплюють люди, які чогось досягли в житті й не зупиняються на цьому. Часто їх можна зустріти серед наших клієнтів, і таким зустрічам я дуже радію 

Мене самого заряджають походи до спортзалу, прогулянки в лісі, їзда на мотоциклі. Саме ці речі дають мені енергію.

А ще я десь прочитав, що людина звикає перемагати, і я в це вірю. Тому ставлю перед собою досяжні цілі, зазвичай з дедлайном, і намагаюся регулярно їх досягати, перемагати. А потім ставити нові цілі. І коли все виходить, то енергія не зникає. Ти рухаєшся на ентузіазмі від того, що у тебе все виходить, і твій план на тиждень чи на місяць виконується. Це приносить задоволення і підживлює енергетично.


Вікторія Євтушенко, AgroPortal.ua