Суборендарі мають виготовити агрохімічні паспорти державних земельних ділянок для збереження родючості ґрунтів і контролю їхнього стану.
Про це йдеться у повідомленні ТОВ «Державний земельний банк» у Facebook.
Зазначається, що агрохімічний паспорт — це документ, що фіксує стан ґрунту, його склад і рекомендації щодо правильного догляду. Він дозволяє:
У компанії зазначили, що створення агрохімічного паспорта є не лише важливим кроком для підтримки ґрунтів у належному стані та контролю якості землі, але й обов’язковою умовою виконання договорів.
«Ефективне використання кожного гектара є пріоритетом для нас як державного оператора, так і для аграріїв — переможців наших торгів, які сплачують значну плату за суборенду землі. Крім того, важливим аспектом є контроль. Через 14 років, коли закінчиться термін суборенди, потрібно буде порівняти стан ґрунту на початку та наприкінці договору. Також передбачається періодичний контроль раз на 5 років для оцінки змін у складі ґрунту», — підкреслює генеральний директор ТОВ «Державний земельний банк» Ярослав Ярославський.
Уточнюється, що кожен суборендар отримає офіційний лист від державного оператора з роз’ясненням щодо виготовлення агрохімічного паспорта.
«Перший крок — це створення стартового агрохімічного паспорта ґрунту на етапі, коли жодні добрива ще не були внесені. Він дозволить зафіксувати поточний стан ґрунту та забезпечити можливість його порівняння в майбутньому. Замовлення та проведення аналізів ґрунту здійснюється у спеціалізованих установах і сертифікованих лабораторіях», — додали в компанії.