Про це повідомив економіст інвестиційного департаменту продовольчої та сільськогосподарської організації ФАО Андрій Ярмак під час тренінгу «SWEET TRADE: Як успішно експортувати солодощі, фрукти, ягоди та горіхи з України до Близького Сходу».
«Ми здійснили дослідження ринків, щоб визначити, які країни будуть найбільш перспективними для експорту української продукції. Виявилося, що найбільший приріст населення і споживання продукції протягом найближчих 20 років відбуватиметься в Південній Азії. Тому ми почали саме з Південно-Східної Азії. Наступний регіон, який теж цікавий, — Близький Схід. Також нашим стратегічним партнером лишається ЄС. І до п'ятірки найбільш привабливих в плані експорту української продукції ми віднесли також США і Канаду», — зазначає Андрій Ярмак.
За його словами, 12 країн Близького Сходу, включаючи Ізраїль і Туреччину, мають високий рівень доходів і імпорт за двома групами — плодоовочевої продукції та солодкої групи, що становить $25 млрд на рік.
«Ці країни мають дуже високий рівень залежності від імпорту, тож українські виробники мають непогані шанси системно продавати туди свою продукцію», — відмічає Андрій Ярмак.
Він зазначив, що під час торговельної місії до країн Близького Сходу очікується по кожній з двох груп до 50 баєрів. Також до перемовин долучиться низка готелів, зацікавлена в якісних і унікальних продуктах, оскільки, на думку експерта, HoReCa — цікавий сегмент для виробників.
Вимоги до учасників торговельної місії: мати роздрібне пакування продукції, упаковку англійською мовою, сертифікацію халяль, знати англійську та мати досвід експорту або ж хоча б досвід роботи з супермаркетами України, мати сайт-візитку англійською мовою.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua