Про це повідомляє UHBDP.
«На власній невеликій присадибній ділянці вирощуємо шавлію мускатну, волошку, м'яту та амарант. Займаємося збором дикоросів, закуповуємо сировину як від місцевого населення, так і від виробників з інших регіонів. Наразі нам здають продукцію деякі жителі нашої ОТГ, а також є домовленості з учасниками UHBDP. Потреби в сировині є, поки в загальній кількості близько 500 кг, в наступному сезоні буде значно більше», — зазначає Ганна Іщенко.
За її словами, для отримання не тільки привабливого зовнішнього вигляду, але й для збереження всіх корисних речовин у кінцевому продукті надважливим є саме процес сушіння та подрібнення, причому для різних лікарських трав вони відрізняються. Тож відсутність належного сушильного обладнання гальмувало збільшення обсягів виробництва та розширення сімейної справи.
«Сушильна камера вирішує одну з наших головних проблем — недостатність площі для сушіння. Також за допомогою сушильної шафи ми можемо уникнути псування сировини в погану погоду, а в кінці сезону (восени) плануємо сушити ягоди та коріння», — зазначає Ганна Іщенко.
Вона говорить, що для повного заповнення сушарки сировиною потрібно близько 1 тонни сирої трави. На даний момент виробничі потужності цеху з сушіння лікарських трав виробники використовують не повністю. Це пов’язано із неможливістю заповнення при ручному подрібненні трав.
«Заповнюємо сушильну шафу повністю лише тоді, коли сировина не вимагає попереднього подрібнення — це може бути листя або деякі види трав, наприклад, чебрець. У наступному сезоні плануємо придбати подрібнювач і завантажувати сушарку на всі 100%», — розповідає Ганна Іщенко.
Сушильна камера надасть можливість отримати конкурентні переваги на ринку виробників не тільки за рахунок збільшення виробництва, але і підвищення якості продукції, що дозволить збільшити обсяг реалізації та розширити ринки збуту.
Покупці фіточаїв і трав'яних зборів — це і кінцеві споживачі, і оптовики: магазини, еколавки, інтернет-магазини. Упаковують трав’яні збори вручну в паперові крафт-пакети та продають під торговою маркою Megafit.
«Розширюватися, звичайно, плануємо, і є куди — кількість покупців зростає, запитують нові продукти (суміжні, тобто на основі трав), і ми можемо це робити. Також у планах зміна упаковки та етикетки на більш сучасну. Правда, розширюємося ми поступово, в міру фінансових можливостей. У планах на майбутнє — і нові види трав, і нова упаковка, і нові фітопродукти, які я поки не розголошую — комерційна таємниця», — говорить Ганна Іщенко.