Як повідомляють експерти міжнародної конференції GRAIN UKRAINE, їх частка складає 36,8%, за ними слідують рослинні масла — 26,2% і насіння олійних культур — 7,5%. Головними імпортерами української агропродукції залишаються країни Азії (43,2% імпорту), на другому місці ЄС (30,4% імпорту), трійку замикають країни Африки (14,6% імпорту).
«Основне розширення географії продажів відбуватиметься за рахунок збільшення споживання в країнах Азії і Африки. Йдеться про такі зернові, як кукурудза, пшениця, соя, рапс, пивоварний ячмінь, а також шрот і соняшникову олію. Однак конкуренцію за ринки збуту сьогодні можна виграти за рахунок доступу до повного логістичного ланцюжку: від поля до кінцевого покупця», — зазначає генеральний директор COFCO Agri Ukraine Володимир Осадчук.
Які особливості роботи в цих регіонах важливо брати до уваги українським експортерам? За рахунок чого сьогодні можна зміцнити свої позиції на цих ринках збуту? І чим варто ризикувати, щоб розширити географію експорту? Ці та інші питання будуть обговорюватися на зерновій конференції GRAIN UKRAINE, яку в цьому році відвідають понад 400 представників аграрної сфери з 10 країн.
Для довідки: III Міжнародна конференції GRAIN UKRAINE-2018 відбудеться 7-8 вересня в Одесі, конференц-хол «Сади Перемоги». Реєстрація на подію: www.grain-ukraine.com, [email protected]