Таку думку AgroPortal.ua висловив президент асоціації «Західна шеф-група» Євген Сушко.
За його словами, лише незначна кількість ресторанів в Україні готові брати, наприклад, цілу тушу теляти під реалізацію, більшість же замовляють лише частини. Тому обов'язково між HoReCa і виробником потрібен посередник.
«Взаємозв«язок між фермерами та шеф-кухарями є, але його потрібно ще налагоджувати. Виростити — це одне, а знайти збут — зовсім інше завдання», — зазначає Євгеній Сушко.
За його словами, він співпрацює з компанією TERRA RICH, яка вирощує фермерську ягнятину. У них є один виробник, який вирощує, і безліч компаній по Україні продають і виводять кожну частину тушки телятини на ринок HoReCa.
«N.B!» Звідки їжа. Львівський колорит і забуті українські рецепти в Гарматі
«Наприклад, Good Wine має окреме представництво для фермерського напрямку. Вони шукають постачальників і у себе реалізують, тому що в них є м'ясник, вакуумна машина, холодильники і точки продажів», — пояснює Євгеній Сушко.
Наталія Помянська, AgroPortal.ua